Η ακτινοβολία του οίκου Ντιόρ τότε ( 1947-1957) ήταν πρωτοφανής στην Υψηλή Ραπτική που υπακούει σε πολύ συγκεκριμένους κανόνες. Η ανάγκη της Ελλάδας γιά προβολή "κανονικότητας" μεγάλη, μόλις το 1949 είχε τελειώσει ο εμφύλιος. Μεσολάβησε το Παλάτι, έγινε η πρώτη επίδειξη σε πολύ κλειστό κύκλο προς τιμήν της Βασίλισσας και ίσως μιά δεύτερη στην Μ.Βρετανία.Όπως βλέπετε όμως και από τις φωτογραφίες ηταν ο Κ. Ντιόρ που διαφημίστηκε και όχι η Ακρόπολη... Όσο γιά την χώρα...Ο οίκος Γκούτσι δεν κάνει υψηλή ραπτική, αλλά έτοιμο ρούχο (πρετ-α-πορτέ). Η συλλογή που πρότεινε είναι αυτή της "κρουαζιέρας - θερέτρου"( Cruise-resort collection). Οσο γιά το Αββαείο του Ουεστμίνστερ ( όπου διαφημίζουν πως παρήλασαν-ντεφιλέ) και βέβαια η επίδειξη δεν έγινε στον χώρο που κείται ο Άγνωστος Στρατιώτης ή στέφονται οι Βρεττανοί Βασιλείς, αλλά στα Cloisters, σ' έναν από τους στεγασμένους διαδρόμους που περιβάλλουν μιά εσωτερική αυλή.www.theguardian.com/fashion/2016/jun/02/westminster-abbey-divine-inspiration-gucci-showΗ ΕΦΑ Αθηνών είχε την γενναιοδωρία να τους προτείνει εξαιρετικές εναλλακτικές, αλλά εκείνων, ο Παρθενών τους έλειπε...
Σχολιάζει ο/η