Αγαπητε βορρειε φιλε.Κανεις μια πολυ ενδιαφερουσα ιστορικη αναλυση, με την οποια συμφωνω απολυτα, μεχρι το σημειο, που γραφεις για τον "ελιτισμο" της Αθηνας, που συγκινησε τους ξενους.Αλλα πρεπει να σου πω, οτι ολη αυτη η καταπληκτικη σου αναλυση, στην οποια δυστυχως δεν καταφερνεις να κρυψεις τα κομπλεξ σου και να γραψεις τελειως αντικειμενικα (πχ το σχολιο για την Δηλο, ελεος, επιχειρημα 8χρονου), δεν εχουν καμια σχεση με την συζητηση μας.Απολυτως καμια.1ον Ποιος τους χιεζει τους 7 σοφους της αρχαιοτητας την ωρα που μιλαμε συνολικα για τον αρχαιοελληνικο πολιτισμο και το ιμπακτ του στην ανθρωποτητα; Μπορει ο Σολωνας, που ηταν και Αθηναιος, να συγκριθει με τον Αριστοτελη ας πουμε, που ηταν και καρντασι απο Χαλκιδικη;Οχι βεβαια και ελπιζω να προσεξες, οτι η επιλογη των ονοματων δεν ειναι τυχαια. Γιατι στο αιμα ο Αριστοτελης ηταν βορειοελλαδιτης, στο πνευμα ομως ηταν φουλ Αθηναιος, εκτος αν νομιζεις, οτι θα εξελισσοταν στον μεγαλυτερο ισως φιλοσοφο του κοσμου, εαν εμενε στο κωλοχωρι του στα Σταγειρα. Τελειως ανοητο επιχειρημα το συγκεκριμενο.2) Συμφωνω απολυτα, οτι ο Μέγας Αλεξανδρος και οι Μακεδονες του συνεβαλαν στο να γινει γνωστο το ελληνικο πνευμα και η ελληνικη γλωσσα. Και τους ευχαριστουμε γι αυτο. Μαλλον θα ηταν και αυτος πρακτορας του αθηναικου κατεστημενου, αφου στην ουσια και συμφωνα με τα δικα σου λεγομενα, με τα οποια οπως πρωειπα συμφωνω, αυτος ειναι η αιτια, που ολοκληρος ο δυτικος πολιτισμος εχει σαν βαση του ολα αυτα τα υπεροχα πραγματα, που εγιναν στην Αθηνα το 5ο αιωνα. Ωραια ολα αυτα αλλα το επιχειρημα σου δεν καταλαβαινω. Σε τι μειωνει την Αθηνα και το πνευμα της, το γεγονος, οτι η αναμνηση του εμεινε ζωντανη απο τον Αλεξανδρο;Χωρις να ειμαι χριστιανος θα ρωτησω ρητορικα το εξης:Ειναι ο Ιησους ή οι Αποστολοι πιο σημαντικοι για την χριστιανικη θρησκεια; Επισης ανοητο επιχειρημα.3) Σου ειπε κανεις αδελφε μου, οτι γινεται κανεις υπερδυναμη, οπως ηταν τοτε η Αθηνα με ευγενεια και καλους τροπους; Μα τα σκεφτεσαι αυτα, που λες πραγματικα;Ο Αλεξανδρος ρε φιλε πως εγινε Μεγας, εραινε τους αντιπαλους του με λουλουδακια; Οι Μακεδονες οταν μπορεσαν και αυτοι με την σειρα τους τυρρανια δεν εγκαθιδρυσαν στον ελληνικο χωρο; 4) Κριτικη για ενα συστημα ή μια φιλοσοφικη σκεψη γινεται παντα σε συναρτηση με το χρονικο πλαισιο, που αυτη επινοηθηκε. Για τα μοντερνα χρονια η αθηναικη δημοκρατια εχει πολλες ατελειες. Για τοτε ηταν πρωτακουστο και μεγαλειδες να αποφασιζει ο λαος, ακομη και αν ως λαος λογιζονταν μονο το 10%. Πανω σ αυτη την βαση εχουμε τις πολυ ανωτερες σημερινες δημοκρατιες και πανω στο αθηναικο φιλοσοφικο ρευμα στηριχθηκαν τ ανθρωπινα δικαιωματα. Ολα καπως αρχιζουν και μετα εξελίσσονται, τι δεν καταλαβαινεις; Το επιχειρημα με τον ελιτισμο δεν το ακουμπαω, το θεωρω κομψοτεχνημα κομπλεξισμου και το θαυμαζω.Επισης να πω, οτι σου ζηταω επισημως την αδεια να χρησιμοποιω την φραση : "είσαι ένα θλιβερό προϊόν της νεοαποικιακής αθηνοκεντρικής παραπληροφόρησης που επικρατεί στην Αθήνα", καθε φορα που ο Μπαοκ τρωει γκολ απο την Παναθα για να γελαμε με τους φιλους μου.Τελος να τονισω, οτι εγω εχω καταγωγη απο Αρτα. Ο Πυρρος ηταν καλυτερος του Αλεξανδρου, ξεχνα τι σου εμαθε το σχολειο και ο ΕΟΤ. Ο Πυρρος τα εβαλε με Ρωμαιους οχι με φλωρους Περσες. Να τα λεμε και αυτα.
Σχολιάζει ο/η