Με μια γρήγορη ματιά που έριξα (και επειδή είναι πάρα πολλά για να τα σχολιάσω ένα-ένα) θέλω να πω τα εξής:1. Χωρίς εκκλησιασμό και προσευχή δεκτό, χωρίς παρελάσεις γιατί; Η εθνική ταυτότητα δεν είναι κάτι κακό, το να τιμούμε τους προγόνους μας δεν είναι κάτι κακό. Ίσα ίσα που για να καταπολεμηθούν ακραίες εκφράσεις εθνικισμού θα πρέπει να υπάρχει και η υγιής έκφρασης της αγάπης προς την πατρίδα. Δεν έχει να κάνει με φανατισμό και ας συμμετέχουν όποια παιδιά θέλουν.2. Χωρίς βαθμούς γιατί; Το ένα παιδί μπορεί να διαβάζει περισσότερο απ΄το άλλο. Να μην επιβραβευτεί; Ας εμπλουτιστεί το σχολικό πρόγραμμα με άλλες δραστηριότητες και διαφόρων ειδών εξετάσεις ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν όλα τα παιδιά και να μη νιώθουν άχρηστοι οι λιγότερο καλοί μαθητές.3. Ομαδικές εργασίες ως τρόπος εξέτασης;;;; Γιατί; Για να κάνει ο ένας τη δουλειά και να παίρνουν τα εύσημα όλοι; Απαράδεκτο. Ναι στις ομαδικές εργασίες, όχι ως τρόπος εξέτασης και αξιολόγησης όμως.4. Ουσιαστικά θέλουν επιλογή κατεύθυνσης απ΄την Α' λυκείου (Δ' γυμνασίου). Βρε παιδιά, ας μη χάνουμε χρόνο, ας βάζουμε τους μαθητές να επιλέξουν μελλοντική σταδιοδρομία απ΄τα 5 τους να τελειώνουμε, να μην έχουν και περιττά μαθήματα στο δημοτικό... Το πιο εξοργιστικό είναι το ότι ΠΑΛΙ θα ψηφιστούν και θα εφαρμοστούν οι πιο ακατάλληλες παράμετροι χωρίς υποστηρικτικά προγράμματα, χωρίς επαρκή μετεκπαιδεύση των καθηγητών, χωρίς επαρκείς υποδομές στα σχολεία και όλα αυτά θα γίνουν με τον τσαπατσούλικο τρόπο.
Σχολιάζει ο/η