ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Ελπίζω να αστειεύεται ο κ. Βαρουφάκης ή τουλάχιστον να ειρωνεύεται την ελληνική αλλά και την αμερικάνικη πατέντα, που ξεγελάει τον πελάτη, τον βάζει στο παιχνίδι της αγοράς, στο παιχνίδι της διαδικασίας παράδοσης της υπηρεσίας και μετά τελείως υποκριτικά του δίνει επιλογές, αλλά επί πληρωμή. Αυτό αντίκειται σε κάθε αρχή της Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών. Ο πελάτης πρέπει να ξέρει από την αρχή τι αγοράζει και πόσο και η επιχείρηση να τον διευκολύνει όσο γίνεται περισσότερο, χωρίς κανένα κόστος, να παραλάβει την υπηρεσία του, με όσο το δυνατόν καλύτερες συνθήκες. Έτσι, να του αφήσει την λεγόμενη "θετική εμπειρία εξυπηρέτησης" και όχι μια δυσάρεστη έκπληξη, όσο και να φαίνεται πως είναι έξυπνη και γουστόζικια. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων
Σχολιάζει ο/η