Γράφετε σε μία απάντηση παραπάνω:"Μιλήσαμε για τα άκρα χωρίς αξιολογική κρίση".Σπεύδω να διαφωνήσω:Η αξιολόγηση των γεγονότων υπάρχει και με το παραπάνω στο άρθρο σας. Για την ακρίβεια, προηγείται της έρευνάς σας και έγκειται στο ότι επιλέξατε έναν αναρχικό και έναν χρυσαυγίτη ως δύο άκρα μιας κάποιας νοητής ευθείας. Αυτό από μόνο του είναι μια σοβαρότατη αξιολόγηση. Δεν θέλω να επεκταθώ στις τεράστιες διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στους δύο νεαρούς που τους καθιστούν μη συγκρίσιμους. Το έχουν ήδη κάνει άλλοι αναγνώστες και είναι προς τιμή σας ότι δημοσιεύσατε κάποιες από αυτές τις κριτικές. Από την άλλη όμως θέλω να επισημάνω ότι αυτό το άρθρο δεν είναι σε καμία περίπτωση μία αντικειμενική παρουσίαση γεγονότων ρεπορταζιακού χαρακτήρα. Η παράθεση των δύο "άκρων" ως δύο συγκρίσιμα πράγματα είναι από μόνη της μία βαρυσήμαντη πολιτική θέση. Το εξώφυλλό σας ήταν όσο πολιτικό ήταν και το εξώφυλλο του Καμίνη πριν τις δημοτικές εκλογές. Στην προκειμένη μάλιστα, ασπάζεστε μία πολιτική θέση που ταυτίζεται με την κυβερνητική ρητορική του Σαμαρά και του Δένδια περί άκρων. Αυτό και μόνο θα έπρεπε να σας ανησυχεί. Θα δεχόμουν αν παρουσιάζατε μόνο του το Χρυσαυγίτη, σε ένα άρθρο που προσπαθεί να κατανοήσει γιατί ένας εικοσάχρονος θα μπει σε αυτή την πολιτική μαφία. Επιλέγοντας όμως την παράθεση με έναν αναρχικό συντάσεστε με τις πλέον συντηρητικές φωνές της πολιτικής σκηνής και των ΜΜΕ. Το ρεπορτάζ σας θα μπορούσε να αποτελεί σενάριο για εκπομπή του Παύλου Τσίμα. Κι αυτό είναι ίσως και το πιο ενοχλητικό. Ότι πρόκειται για μία προπαγάνδα μοντέρνα, χίπστερ, φωτογενή, αφελή, νεανική. Δεν ξέρω αν φταίει ο ζήλος σας για ένα δυνατό εξώφυλλο, η απουσία πολιτικής κρίσης ή ένας βαθύτερος, ανεπίγνωστος συντηρητισμός. Όπως και να 'χει, ήταν ό,τι πιο εξοργιστικό έχω διαβάσει ποτέ στο έντυπό σας. Ατόφια ματαίωση.[Aπάντηση LIFO: Άποψή σας. Σεβαστή. Ήταν όμως τα δύο άκρα του πολιτικού φάσματος. Η άκρα αριστερά και η άκρα δεξιά. Το ένα άκρο μπορεί να είναι κακό και το άλλο καλό. Είναι όμως τα άκρα του πολιτικού φάσματος. Δεν καταλαβαίνουμε σε τι διαφωνείτε: η άκρα αριστερά είναι στην πραγματικότητα κεντρο δηλαδή; Και μήπως η άκρα δεξιά είναι στην πραγματικότητα κεντροδεξιά και εμείς τα μπερδέψαμε;Το να μην θέλει κάποιος που ο χώρος είναι η ακροδεξιά ή η ακροαριστερά να μην θεωρείται ότι ανήκει σε κάποιο άκρο -όχι αξιολογικά αλλά με την πολιτική ορολογία- είναι δικό του θέμα. Και μόνο. ]
Σχολιάζει ο/η