O Aitor Throup είναι ο νέος Creative Director της G-Star RAW

O Aitor Throup είναι ο νέος Creative Director της G-Star RAW Facebook Twitter
0

Από το 2013, ο Throup συνεργάζεται  με τη G-Star για μια σειρά από projects. Εκτός από την ανάπτυξη νέων μεθόδων στο 3D σχεδιασμό denim, όπως το πρόσφατο λανσάρισμα του «Staq» 3D τζιν, ο Throup συμμετείχε στην ανάπτυξη και τη δημιουργία του concept για το κατάστημα-ναυαρχίδα του Λονδίνου στην Oxford Street. Η πρόσφατη παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια «Τι είναι RAW;» πραγματοποιήθηκε υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Throup, με αποτέλεσμα η μετάβασή του από σύμβουλος σε Καλλιτεχνικός Διευθυντής να αποτελεί φυσική συνέχεια.

Τον περασμένο Ιούνιο, ο καλλιτέχνης και σχεδιαστής παρουσίασε την πρώτη του συλλογή για τη G-Star κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Ανδρικής Μόδας στο Παρίσι με τίτλο «RAW Research», η οποία δημιουργήθηκε στο εργαστήριο καινοτομίας της G-Star. Το εργαστήριο που δημιούργησε και διευθύνει ο Throup βρίσκεται στις κεντρικές  εγκαταστάσεις της G-Star στο Άμστερνταμ,  την πόλη που σύντομα θα γίνει μόνιμη κατοικία του σχεδιαστή, ο οποίος αυτή τη στιγμή  εδρεύει στο Λονδίνο.

 

O Aitor Throup είναι ο νέος Creative Director της G-Star RAW Facebook Twitter

Σε συνεργασία με το στούντιό του, “Α.Τ. Studio”στο Λονδίνο, ο Throup θα συνεχίσει να διευθύνει και να αναπτύσσει το δικό του brand ανδρικής ένδυσης “New Object Research”. Υπάρχει μια μοναδική σύνδεση μεταξύ της G-Star και του Throup, καθώς μοιράζονται τις ίδιες σχεδιαστικές αξίες, οι οποίες έχουν τις ρίζες τους στην καινοτομία και την ανάπτυξη των 3D κατασκευών. “Αυτή η κοινή φιλοσοφία μας ήταν που με ώθησε αρχικά  προς το brand”, δηλώνει ο Throup. “Όταν γνώρισα για πρώτη φορά τη G-Star, εντυπωσιάστηκα από το DNAτης που ήταν εξολοκλήρου εστιασμένο στο προϊόν καθώς και τη δημιουργική της προσέγγιση στο σχεδιασμό”.

 

O Aitor Throup είναι ο νέος Creative Director της G-Star RAW Facebook Twitter

Αναμφισβήτητα ο Throup αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή για να μεταδώσει το ήθος του brand μέσω των συνεχών πειραματισμών στις 3D κατασκευές. Η G-Star προσδοκεί στην κατάκτηση νέων στόχων και καινοτομιών στα ντένιμ μαζί με το νέο της Καλλιτεχνικό Διευθυντή, Aitor Throup.

O Aitor Throup είναι ο νέος Creative Director της G-Star RAW Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM