WIND

WIND Facebook Twitter
0

Βραβείο «Καλύτερης Καμπάνιας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» στα Ethos Sustainability Forum and Awards 2014

Πρεσβευτής Βιωσιμότητας στην πρωτοβουλία «Sustainable Greece 2020»

Αθήνα, 2 Μαΐου 2014. Το βραβείο απέσπασε η WIND στα Ethos Sustainability Awards 2014, ενώ παράλληλα η εταιρεία, συμμετείχε ως Πρεσβευτής Βιωσιμότητας στην πρωτοβουλία «Sustainable Greece 2020».

Την Τετάρτη 29 Απριλίου η WIND βραβεύτηκε για την ενημερωτική της εκστρατεία «kids@safety: Internet, Κινητό και Παιδί» (www.kidsatsafety.gr) με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση παιδιών και γονέων για την ορθή χρήση των νέων τεχνολογιών και ειδικότερα την ασφαλή χρήση του κινητού και του διαδικτύου. Τα Ethos Sustainability Awards 2014, διοργάνωσε η EthosMedia Α.Ε. σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, της εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών, της Πρεσβείας της Ολλανδίας και του Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής, με στόχο επιβράβευση και την ανάδειξη των καλύτερων πρακτικών για τη Βιωσιμότητα, την Κοινωνική Επιχειρηματικότητα και την Κοινωνική Καινοτομία.

Την ίδια μέρα, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την Εταιρική Υπευθυνότητα, η WIND συμμετείχε ως Πρεσβευτής Βιωσιμότητας και στην πρωτοβουλία «SustainableGreece 2020», που αποσκοπεί  να προωθήσει την Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.

Το «SustainableGreece 2020» διοργανώθηκε από το QualityNetFoundation, το Δίκτυο Υπεύθυνων Οργανισμών και Ενεργών Πολιτών, σε συνεργασία με Διεθνείς, Ευρωπαϊκούς και Εθνικούς φορείς. Επίσης, η πρωτοβουλία υποστηρίζεται  από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το World Business Council for Sustainable Development και το German Sustainability Council και τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείων Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας καθώς και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την υπογραφή της Χάρτας για μια Βιώσιμη Ελλάδα από τους Ιδρυτικούς φορείς της Πρωτοβουλίας, τους Συνεργαζόμενους φορείς και τις Επιχειρήσεις που θα λειτουργήσουν ως Πρεσβευτές Βιωσιμότητας.  

«Η WIND έχει τοποθετήσει στο επίκεντρο της επιχειρηματικής της δραστηριότητας την Εταιρική Ευθύνη. Αναπτυσσόμαστε μέσα στην κοινωνία και μέλημά μας είναι να επιστρέφουμε αξία όχι μόνο στους πελάτες μας αλλά και σε όλο το κοινωνικό σύνολο, ιδιαίτερα σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες και σκοπούς που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής όλων μας. Στόχος μας είναι οι ενέργειες Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιούμε να έχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη θετική επίδραση και να προάγουν συνολικά την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα» δήλωσε ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της WIND, Γιώργος Τσαπρούνης σχολίαζοντας το βραβείο «Καλύτερης Καμπάνιας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» και την υπογραφή της Χάρτας για τη βιώσιμη Ελλάδα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM