TZOKEΡ: Το πρακτορείο ΟΠΑΠ στη Μαρίνα Ζέας με το «χρυσό» δελτίο των 5,1 εκατ. ευρώ

TZOKEΡ: Το πρακτορείο ΟΠΑΠ στη Μαρίνα Ζέας με το «χρυσό» δελτίο των 5,1 εκατ. ευρώ Facebook Twitter
0

Η χθεσινή κλήρωση του ΤΖΟΚΕΡ ανέδειξε έναν μεγάλο νικητή που κέρδισε 5.109.564,79 ευρώ.

Το τυχερό δελτίο παίχτηκε σε πρακτορείο ΟΠΑΠ στον Πειραιά και κόστισε μόλις 3 ευρώ. «Ήταν ένα απλό δελτίο, με 6 μόνο στήλες, τις οποίες είχε συμπληρώσει ο τυχερός μόνος του, χωρίς τυχαία επιλογή. Μία από αυτές τις στήλες είχε τα 5+1 νούμερα και του χάρισε το μεγάλο έπαθλο», εξηγεί ο Φίλιππος Δάγλας, ιδιοκτήτης του «χρυσού» πρακτορείου στη Μαρίνα Ζέας του Πειραιά.

TZOKEΡ: Το πρακτορείο ΟΠΑΠ στη Μαρίνα Ζέας με το «χρυσό» δελτίο των 5,1 εκατ. ευρώ Facebook Twitter

Ο κ. Δάγλας ενημερώθηκε για τη μεγάλη επιτυχία, τυχαία, μέσω ενός εξαδέλφου του. «Με κάλεσε χθες το βράδυ αργά ενθουσιασμένος για να μου πει τα νέα. Το είχε διαβάσει στο internet, σε ένα ρεπορτάζ που είχε βγει για την κλήρωση. Η χαρά μου ήταν πολύ μεγάλη. Είναι η πρώτη φορά που πελάτης μας κερδίζει ένα τόσο μεγάλο ποσό», δηλώνει ο κ. Δάγλας.

Μετά από σχεδόν 10 χρόνια λειτουργίας του καταστήματος, ο κ. Δάγλας ετοιμάζεται να το ανακαινίσει και θεωρεί αυτή την επιτυχία ως ένα καλό σημάδι. «Από το πρωί έρχεται κόσμος για να μας συγχαρεί. Κάναμε την αρχή με τον τυχερό του ΤΖΟΚΕΡ και ελπίζω ότι η νέα εποχή του καταστήματος θα φέρει κι άλλες πολλές επιτυχίες!», τονίζει ο κ. Δάγλας.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM