«Θα σέβεσαι!»  - H νέα τηλεοπτική καμπάνια του Ομίλου AKTOR σπάει τα στερεότυπα

«Θα σέβεσαι!»  - H νέα τηλεοπτική καμπάνια του Ομίλου AKTOR σπάει τα στερεότυπα Facebook Twitter
0

Με χιούμορ και με μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση, η νέα εταιρική καμπάνια του Ομίλου AKTOR ανατρέπει τα εταιρικά στερεότυπα και προβάλλει την ανθρώπινη και αυθεντική διάσταση της ζωής, αντλώντας έμπνευση από την καθημερινότητα των απλών ανθρώπων.

Πρωταγωνιστές του τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας είναι οι αγαπημένοι ηθοποιοί Γιάννης Μπέζος και Ναταλία Τσαλίκη, οι οποίοι, συνδυάζοντας κωμωδία και τρυφερότητα, ενσαρκώνουν δύο γονείς που σκαρφίζονται τρόπους για να πείσουν την κόρη τους να επιστρέψει στην Ελλάδα από το Παρίσι, όπου και διαμένει.

Μέσα από αυτήν τη φαινομενικά απλή οικογενειακή «συνωμοσία», αναδεικνύονται η εξέλιξη, η δυναμική πορεία και τα μεγάλα έργα του Ομίλου AKTOR, καθώς και οι ευκαιρίες που προσφέρει για τους νέους μέσα από το μεγαλύτερο εταιρικό πρόγραμμα υποτροφιών στην Ελλάδα, AKTOR4theFuture. Το τηλεοπτικό σποτ κορυφώνεται και κλείνει με την (οικεία στο ευρύ κοινό, τα τελευταία χρόνια) χιουμοριστική ατάκα «θα σέβεσαι!».

Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει τη συμβολή του Ομίλου AKTOR στην παραγωγή αξίας για τη χώρα, την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας και τη βελτίωση της καθημερινότητας, μέσα από την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής, την επέκταση σε νέους τομείς δραστηριότητας και τη στήριξη της νέας γενιάς. Και, με θεμέλιο την αξιοπιστία του, επιβεβαιώνει ότι η πρόοδος δεν είναι μία αφηρημένη, αλλά μία χειροπιαστή έννοια, η οποία βρίσκεται γύρω μας και καθορίζει το αύριο.

Με τον τρόπο αυτό, ο Όμιλος AKTOR παρουσιάζεται ως καταλύτης αλλαγής κι εξέλιξης, που συμβάλλει με τις δικές του δυνάμεις, στη δημιουργία μιας σύγχρονης Ελλάδας. Γιατί η εξέλιξη είναι κάτι περισσότερο από τεχνικά έργα: Είναι μια συνεχής προσπάθεια να αλλάζουμε την καθημερινότητα, να ανοίγουμε νέους δρόμους για τους νέους και να δημιουργούμε αξία για όλους.

Την καμπάνια επιμελήθηκε η Unlimited Creativity.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Φέτος, για 13η συνεχή χρονιά, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», εξασφαλίζοντας ουσιαστική στήριξη, ανακούφιση και ελπίδα στα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
THE LIFO TEAM
Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM
Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Market news / Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Περισσότεροι από 120 κάτοικοι προσήλθαν στα ιατρεία για δωρεάν ιατρικές και μικροβιολογικές εξετάσεις σε πάνω από 20 ειδικότητες, πραγματοποιώντας συνολικά περίπου 190 εξετάσεις
THE LIFO TEAM