Stolichnaya

Stolichnaya Facebook Twitter
0


Πρωτοπόρα για άλλη μια φορά, και στα social media, η Stolichnaya, παρουσίασε την εφαρμογή «Original T-Shirt» στο Facebook.

Η εφαρμογή «Original T-Shirt», που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συνδύασε έξυπνα και διαδραστικά το Facebook με το real life. Στη σελίδα της Stoli-Greece, οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα από τον υπολογιστή τους να ελέγχουν το ρομποτικό Stoli-PaintGun τοποθετημένο στο McArthurGlen, μέσω του μοναδικού αυτού App, κάνοντας χρήση της υπηρεσίας on-line streaming του YouTube.

Στο διαγωνισμό της Stoli που «έτρεξε» με επιτυχία από τις 28 Ιουνίου, πήραν μέρος πάνω από 10.000 άτομα. Κάθε ημέρα αναδεικνύονταν και ένας νικητής που κέρδιζε ένα Stoli Original T-Shirt, ενώ η ενέργεια ολοκληρώθηκε στις 11 Ιουλίου με 2 μεγάλους τυχερούς που κέρδισαν 2 δωροεπιταγές των χιλίων ευρώ έκαστη, από το McArthurGlen.

H Stolichnaya, συνεχίζει δυναμικά να αφουγκράζεται το πνεύμα της εποχής και να προσφέρει στο κοινό της πρωτότυπες και πρωτοποριακές εμπειρίες.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM