#SamsungGalaxyNextDay

#SamsungGalaxyNextDay Facebook Twitter
0

Ανακάλυψε τα νέα προϊόντα  Samsung Galaxy S6 edge+, Tab S2 και Gear S2, γνώρισε τις εκπληκτικές δυνατότητες και λειτουργίες που προσφέρουν, ακολούθησε την αποστολή, ανέβασε φωτογραφία στα δικά σου μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας το hashtag #SamsungGalaxyNextDay και μπες σε κλήρωση κάθε εβδομάδα για να κερδίσεις πλούσια δώρα!

Κάθε εβδομάδα παρουσιάζουμε τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες ενός από τα νέα προιόντα Samsung και μέσα από αυτές ζητάμε από τους συμμετέχοντες να λάβουν μέρος σε  μία αποστολή. Σύμφωνα με την αποστολή καλούνται να ανεβάσουν μία φωτογραφία σχετική με την αποστολή στα δικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας το hashtag #SamsungGalaxyNextDay. Εφόσον οι φωτογραφίες πληρούν τους όρους αυτόματα μπαίνουν στην εβδομαδιαία κλήρωση για πλούσια δώρα Samsung.

 

Αυτή την εβδομάδα αποστολή: Βλέπω κύκλους.  Αν ο κύκλος είναι το αγαπημένο σου σχήμα, το νέο Gear S2 είναι το ρολόι σου! Έχει στρόγγυλο κομψό σχεδιασμό με περιστρεφόμενη στεφάνη, ταιριάζοντας άψογα στον καρπό σου. Τώρα μπορεί να γίνει δικό σου. Απλά ανεβάσε μία φωτογραφία με οποιαδήποτε κυκλικό αντικείμενο με #SamsungGalaxyNextDay και μπες στην κλήρωση!

 

Οι αποστολές συνολικά είναι 6 – μία κάθε εβδομάδα – και κάθε εβδομάδα κληρώνουν διαφορετικά δώρα. Ήδη οι τρεις πρώτες έχουν ολοκληρωθεί με μεγάλη επιτυχία (Νερό εναντίον Καφέ, σινεμά... ο ψηφιακός παράδεισος! και Εκτόξευση ενέργειας σε... 3, 2, 1!) αλλά τα καλύτερα έρχονται. Οι επόμενες 3 και τελευταίες αποστολές είναι:

  • Βλέπω κύκλους
  • Οι... ταμπλετοφάγοι
  • Παρέα στα άκρα!

 

Όλες οι φωτογραφίες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκεντρώνονται στο www.samsunggalaxynextday.gr ομαδοποιημένα ανά εβδομάδα και αποστολή.

Πληροφορίες για τα δώρα και τους όρους συμμετοχής μπορούν να βρουν στο www.samsunggalaxynextday.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM