Roche Bobois: Ξεκινούν οι "Exceptional days" με εξαιρετικές τιμές σε όλες τις συλλογές

8 Exceptional days: Μία φορά τον χρόνο εξαιρετικές τιμές σε όλες τις συλλογές Facebook Twitter
0

Οι νέες συλλογές για το Φθινόπωρο – Χειμώνα 2021 εκφράζουν για άλλη μια φορά τη κινητήριο δύναμη της Roche Bobois για δημιουργικότητα και πρωτοποριακό design.

To 2021 είναι επίσης η χρονιά που ο γαλλικός οίκος Roche Bobois γιορτάζει τα 50 χρόνια από τη δημιουργία του διάσημου καθιστικού Mah Jong.

Το καθιστικό Mah Jong σχεδιάστηκε το 1971 και γεννήθηκε από τη συνάντηση δύο ταλαντούχων ανδρών: Του οραματιστή επιχειρηματία και συνιδρυτή του οίκου Roche Bobois, Philippe Roche και του Hans Hopfer, ενός εξαιρετικά ταλαντούχου σχεδιαστή που μέσω της δημιουργικότητας του κατάφερε να συλλάβει και να προβλέψει τον μεταβαλλόμενο τρόπο ζωής μας.

Avant -garde τη στιγμή της δημιουργίας του και ένα εμβληματικό κομμάτι σήμερα, το καθιστικό Mah Jong ντυμένο με υφάσματα από διάσημους οίκους όπως Kenzo Takada, Jean Paul Gaultier ή Missoni Home, παραμένει μια κατασκευή που αποτελεί έκφραση ελευθερίας, και έχει γίνει εδώ και πολύ καιρό σημείο αναφοράς όσον αφορά τη δημιουργικότητα και την προσαρμοστικότητα του.

Επισκεφτείτε ένα κατάστημα Roche Bobois, φανταστείτε ένα lifestyle που δημιουργήθηκε ειδικά για εσάς και επωφεληθείτε από τις 8 Exceptional Days και τις ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές σε όλες τις συλλογές.

Χαλάνδρι, Λ. Κηφισίας 248, Τ. 210 6711700,  ΑΛΜΟΣ, Λ. Ποσειδώνος 55,Τ. 210 9859040

www.roche-bobois.com

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM