Το Ready® Premium Sports Drink και η KAE Περιστέρι bwin ενώνουν τις δυνάμεις τους

Το Ready® Premium Sports Drink και η KAE Περιστέρι bwin ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter
0

Ο αθλητισμός είναι ένας από τους πυλώνες του πολιτισμού της Ελλάδας και η στήριξή του αποτελεί τιμή για το Ready®. Ένα προϊόν που δημιουργήθηκε μέσα στον αθλητισμό από ανθρώπους που γνωρίζουν το χώρο και τις ανάγκες των αθλητών καλύτερα απ’ όλους. Εξού κι ό,τι συνιδιοκτήτης είναι ο Γιάννης Αντετοκούμπο.

Η KAE Περίστερι bwin δεν είναι μία οποιαδήποτε επιλογή συνεργασίας. Είναι μια ομάδα που συνάδει απόλυτα με τις αξιες του Ready αφού ανέκαθεν αναδείκνυε το ταλέντο, την ομαδικότητα, την άμιλλα και την ουσιαστική σημασία της ευημερίας και της υγείας των αθλητών. Αναπόσπαστό κομμάτι ενός μεγάλου δήμου, έχει καταφέρει να φέρει κοντά τον κόσμο, στο γήπεδο, και να δημιουργήσει μία ομάδα κορυφαίων επιδόσεων.

Το Ready® Premium Sports Drink και η KAE Περιστέρι bwin ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter

Φυσικά, ούτε το Ready® είναι ένα οποιοδήποτε sports drink. Ως πρωτοπόρος των Premium Sports Drink, το Ready® προσφέρει premium ενυδάτωση και ενέργεια που καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες του οργανισμού κατά και μετά την άσκηση.

Το μυστικό της εξαιρετικής απόδοσης του Ready® βρίσκεται στην καινοτόμο σύνθεσή του, η οποία περιλαμβάνει συνδυασμό Super Fruits, Βιταμίνες B3, B6, B9, B12 και τους απαραίτητους ηλεκτρολύτες χωρίς την προσθήκη ζάχαρης. Αυτά τα προσεκτικά επιλεγμένα συστατικά όχι μόνο ενισχύουν την ενυδάτωση, αλλά παρέχουν επίσης μοναδική υποστήριξη, χαρίζοντας υψηλές αποδόσεις σε όλα τα επίπεδα προπόνησης.

Ταυτόχρονα το Ready® αποτελεί ένα δροσιστικό everyday drink που ταιριάζει απόλυτα στο fitness lifestyle και μπορεί να καταναλώνεται οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Διατίθεται σε 4 γεύσεις, Berry Lemonade, Fruit Punch, Peach Mango και Strawberry Banana.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM