Πρώτη σε τηλεθέαση η COSMOTE TV την εβδομάδα 11-17/5

Πρώτη σε τηλεθέαση η COSMOTE TV την εβδομάδα 11-17/5 Facebook Twitter
0

Οι νέες σειρές της COSMOTE TV, «The Great» με την Ελ Φάνινγκ για την ιστορία της αυτοκράτειρας της Ρωσίας, Μεγάλης Αικατερίνης, που φέρει την ιδιαίτερη υπογραφή του Τόνι ΜακΝαμάρα (Η Ευνοούμενη), η πολεμική μαύρη κωμωδία «68 Whiskey», καθώς και ο 2ος κύκλος της ιταλικής σειράς «My Brilliant Friend», που βασίζεται στη σειρά βιβλίων «Τετραλογία της Νάπολης» της Έλενα Φεράντε, βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις τηλεθέασης του pop up καναλιού COSMOTE Series Marathon HD, την εβδομάδα 11-17/5.

Από το κινηματογραφικό πρόγραμμα των καναλιών COSMOTE CINEMA HD, το ενδιαφέρον των τηλεθεατών συγκέντρωσαν το ίδιο διάστημα η βραβευμένη στις Κάννες δραματική ταινία του Σεργκέι Λόζνιτσα «Η Δύναμη της Αλήθειας (Donbass)», η πρώτη 3D live action ταινία του βραβευμένου με OSCAR® Άντριου Στάντον (Ψάχνοντας τον Νέμο, WALL-E) «John Carter: Ανάμεσα σε Δύο Κόσμους», αλλά και οι ταινίες δράσης «Επίθεση στη Γουόλ Στριτ (Assault on Wall Street)» και «Μάχη με τον Χρόνο (Interrogation)». Οι παιδικές ταινίες «Οι Απίθανοι (The Incredibles)», «Τίνκερμπελ (Tinker Bell)» και «Ο Βασιλιάς των Λιονταριών 2: Το Βασίλειο του Σίμπα» βρέθηκαν, επίσης, πρώτες στην προτίμηση των μικρών τηλεθεατών.

 

Πρώτη σε τηλεθέαση η COSMOTE TV την εβδομάδα 11-17/5 Facebook Twitter

Τέλος, το COSMOTE HISTORY HD κέρδισε την πρώτη θέση ανάμεσα στα υπόλοιπα κανάλια ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV, με το επεισόδιο της εκπομπής «Μηχανή του Χρόνου» για τις μάχες των Ελλήνων στον πόλεμο της Κορέας (1951) και το δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ του Φώτη Κωνσταντινίδη «Η θεϊκή Κρήτη» με πρωταγωνιστή τον Ρόμπερτ Πάουελ (Ο Ιησούς από την Ναζαρέτ), να έρχονται πρώτα σε τηλεθέαση.

Οι συνδρομητές έχουν την ευκαιρία να παρακολουθούν επιλεγμένους τίτλους σειρών, ταινιών και ντοκιμαντέρ και μέσω των on demand καταλόγων της COSMOTE TV.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM