Opening event για το νέο flagship store της Havaianas στο κέντρο της Αθήνας

Opening Event για το νέο flagship store της Havaianas στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
0

Στις 7 Ιουλίου πραγματοποίησε την επίσημη παρουσίαση του καταστήματος προσκαλώντας δημοσιογράφους και influencers, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας που προβλέπει ο νόμος αναφορικά με τον covid-19.
 

Οι καλεσμένοι είχαν λάβει πριν την ημέρα της παρουσίασης μία πρωτότυπη πρόσκληση που συνοδευόταν μόνο με μια σαγιονάρα Havaianas προσκαλώντας τους επισκέπτες να έρθουν στο κατάστημα για να βρουν το άλλο μισό. Εκεί είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν από κοντά τη νέα συλλογή Havaianas στο ισόγειο του καταστήματος, που πέρα από την τεράστια ποικιλία σε σαγιονάρες περιλαμβάνει και καλοκαιρινά αξεσουάρ όπως τσαντάκια, πετσέτες παραλίας και γυαλιά ηλίου.

Στον 1ο όροφο του καταστήματος, που λειτουργεί ως χώρος χαλάρωσης για όλους τους επισκέπτες, βρίσκεται επίσης και το Instagram corner όπου οι καλεσμένοι μπορούσαν να φωτογραφηθούν με τα πολύχρωμα φτερά Havaianas, που είναι κατασκευασμένα από πραγματικές σαγιονάρες.
 

 Σε αυτόν τον όροφο, η σχεδιάστρια Artaya δημιουργούσε για τους καλεσμένους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πολύχρωμα αξεσουάρ με χάντρες για το κινητό ή βραχιολάκια για το πόδι που ταίριαζαν υπέροχα με τα νέα ζευγάρια Havaianas που φορούσαν.
 

Χορηγοί της παρουσίασης ήταν οι Verve Juices και Era Nuts.
 

Ανακαλύψτε και εσείς το νέο κατάστημα Havaianas  στην οδό Ερμού 34 στο κέντρο της Αθήνας.

 

Social Media:

Facebook

Instagram

Ανακαλύψτε εδώ όλη τη συλλογή και στο ηλεκτρονικό κατάστημα Havaianas:

www.havaianas-store.com

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM