Οι Πρόσκοποι έχουν συνεισφέρει παγκοσμίως περισσότερες από 2 δις ώρες κοινωνικής προσφοράς

Οι Πρόσκοποι έχουν συνεισφέρει παγκοσμίως περισσότερες από 2 δις ώρες κοινωνικής προσφοράς Facebook Twitter
0

Το 2010 οι Πρόσκοποι δεσμεύτηκαν να διαδώσουν το μήνυμα της Ειρήνης και του Διαλόγου μέσα από το πρόγραμμά τους Messengers of Peace, ενθαρρύνοντας εκατομμύρια νέους σε κάθε γωνιά του πλανήτη να υλοποιήσουν δράσεις με επίκεντρο τις ανάγκες που έχουν οι κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούνται.

Σήμερα, σχεδόν 10 χρόνια μετά, οι Πρόσκοποι έχοντας συνεισφέρει έμπρακτα περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια ώρες κοινωνικής προσφοράς με στόχο την ειρήνη και την βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από το Πρόγραμμα Messengers of Peace, προτάθηκαν για το Nobel Ειρήνης.

Η κατάκτηση των 2 δις ωρών, μέσω 16 εκατομμυρίων πρωτοβουλιών, φέρνει τους Προσκόπους στο μέσο της υλοποίησης της δέσμευσής τους, να συνεισφέρουν συνολικά 4 δισεκατομμύρια ώρες κοινωνικής προσφοράς παγκοσμίως, ως η μεγαλύτερη κίνηση νέων στον κόσμο, συνεισφέροντας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) έως το 2030, δρώντας ως παραδείγματα για την προστασία του περιβάλλοντος και «παλεύοντας» για την ισότητα σε όλο τον πλανήτη.

Ο Προσκοπισμός έχει προσφέρει σημαντικά για περισσότερο από έναν αιώνα στην διάδοση της ιδέας της βιωσιμότητας στον πλανήτη μας μέσα από τις καινοτόμες εκπαιδευτικές δραστηριότητές του, που εφοδιάζουν τους νέους με ικανότητες και εμπειρίες, με στόχο αυτοί να γίνουν παγκόσμιοι πολίτες.

Καθώς ο πλανήτης υιοθέτησε της Ατζέντα των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2030, η Προσκοπική Κίνηση συνεχίζει την συνεισφορά της προς τους Στόχους μέσα από το βραβευμένο πρόγραμμα «Scouts 4 SDGs», μια παγκόσμια κινητοποίηση για την ενεργοποίηση και ευαισθητοποίηση νέων ανθρώπων στην καταπολέμηση της φτώχειας, αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, την μείωση των ανισοτήτων και πολλών άλλων.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM