Οι Πρόσκοποι έχουν συνεισφέρει παγκοσμίως περισσότερες από 2 δις ώρες κοινωνικής προσφοράς

Οι Πρόσκοποι έχουν συνεισφέρει παγκοσμίως περισσότερες από 2 δις ώρες κοινωνικής προσφοράς Facebook Twitter
0

Το 2010 οι Πρόσκοποι δεσμεύτηκαν να διαδώσουν το μήνυμα της Ειρήνης και του Διαλόγου μέσα από το πρόγραμμά τους Messengers of Peace, ενθαρρύνοντας εκατομμύρια νέους σε κάθε γωνιά του πλανήτη να υλοποιήσουν δράσεις με επίκεντρο τις ανάγκες που έχουν οι κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούνται.

Σήμερα, σχεδόν 10 χρόνια μετά, οι Πρόσκοποι έχοντας συνεισφέρει έμπρακτα περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια ώρες κοινωνικής προσφοράς με στόχο την ειρήνη και την βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από το Πρόγραμμα Messengers of Peace, προτάθηκαν για το Nobel Ειρήνης.

Η κατάκτηση των 2 δις ωρών, μέσω 16 εκατομμυρίων πρωτοβουλιών, φέρνει τους Προσκόπους στο μέσο της υλοποίησης της δέσμευσής τους, να συνεισφέρουν συνολικά 4 δισεκατομμύρια ώρες κοινωνικής προσφοράς παγκοσμίως, ως η μεγαλύτερη κίνηση νέων στον κόσμο, συνεισφέροντας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) έως το 2030, δρώντας ως παραδείγματα για την προστασία του περιβάλλοντος και «παλεύοντας» για την ισότητα σε όλο τον πλανήτη.

Ο Προσκοπισμός έχει προσφέρει σημαντικά για περισσότερο από έναν αιώνα στην διάδοση της ιδέας της βιωσιμότητας στον πλανήτη μας μέσα από τις καινοτόμες εκπαιδευτικές δραστηριότητές του, που εφοδιάζουν τους νέους με ικανότητες και εμπειρίες, με στόχο αυτοί να γίνουν παγκόσμιοι πολίτες.

Καθώς ο πλανήτης υιοθέτησε της Ατζέντα των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2030, η Προσκοπική Κίνηση συνεχίζει την συνεισφορά της προς τους Στόχους μέσα από το βραβευμένο πρόγραμμα «Scouts 4 SDGs», μια παγκόσμια κινητοποίηση για την ενεργοποίηση και ευαισθητοποίηση νέων ανθρώπων στην καταπολέμηση της φτώχειας, αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, την μείωση των ανισοτήτων και πολλών άλλων.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM