Ο ANT1 παρουσιάζει μια νέα καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης

Ο ANT1 παρουσιάζει μια νέα καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης Facebook Twitter
0

Σε αυτή τη σκληρή περίοδο που διανύουμε, ο ΑΝΤ1 δείχνει για άλλη μια φορά ότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την κοινωνία και τις ανάγκες της. Μέσα από μια πρωτότυπη κινηματογράφηση των προσωπικών στιγμών των ανθρώπων του, ο ΑΝΤ1 δημιούργησε μια καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης που «μιλάει» τη γλώσσα του συναισθήματος και της αλληλεγγύης.


Στόχος της καμπάνιας είναι να δείξει ότι κανένας δεν είναι μόνος του, ότι όλοι είμαστε οι κρίκοι της ίδιας αλυσίδας, μιας αλυσίδας που δεν πρέπει να σπάσει από το χτύπημα της πανδημίας.

Η ζωή μας έχει αλλάξει, αλλά αυτές τις δύσκολες στιγμές δεν τις βιώνουμε μόνοι. Οι άνθρωποι του ΑΝΤ1, όλοι εκείνοι που αποτελούν ένα κομμάτι της καθημερινότητάς μας, συνεχίζουν να είναι δίπλα μας. Μας ενημερώνουν, μας διασκεδάζουν, μας κρατούν συντροφιά, δείχνουν άτρωτοι. Δεν είναι, όμως. Όταν οι κάμερες σβήνουν γίνονται ξανά ευάλωτοι όπως όλοι. Με τον φόβο και την αγωνία για τους αγαπημένους τους, με τη σκέψη στις ευπαθείς ομάδες. Τίποτα δεν είναι όπως πριν, τίποτα δεν είναι εύκολο, αλλά συνεχίζουν τον δρόμο τους. Συνεχίζουν να είναι παρόντες και να δίνουν το δικό τους αισιόδοξο μήνυμα. Είμαστε μαζί και προχωράμε. Κάτω από τις μάσκες κρύβουμε ένα χαμόγελο. Ένα χαμόγελο ελπίδας. Γιατί μπορεί τα σώματα να κρατάνε τις αποστάσεις, οι καρδιές, όμως, είναι πιο κοντά από ποτέ.


Δεν είμαστε μόνοι.
Έχουμε ο ένας τον άλλον.
ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ!

Η ταινία είναι μια δημιουργία της Frank and Fame. Σκηνοθέτης ο Βασίλης Κατσούπης σε παραγωγή Filmiki Productions. Το μουσικό κομμάτι λέγεται Change και είναι από το επερχόμενο άλμπουμ του Sundayman.

Μπορείτε να τη δείτε στο παρακάτω link:

 
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM