Το NN Group θα αποκτήσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της MetLife στην Πολωνία και στην Ελλάδα

Το NN Group θα αποκτήσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της MetLife στην Πολωνία και στην Ελλάδα Facebook Twitter
0

Το NN Group σήμερα ανακοινώνει ότι έχει συμφωνήσει να αποκτήσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της MetLife στην Πολωνία και στην Ελλάδα, έναντι τιμήματος 584 εκατομμυρίων ευρώ. Η απόκτηση θα ενδυναμώσει περαιτέρω τις ηγετικές θέσεις της ΝΝ στις αγορές αυτές, ενισχύοντας τη θέση της στον κλάδο ζωής και συντάξεων στην Πολωνία, καθώς και δημιουργώντας την ηγέτιδα ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα.

David Knibbe, CEO NN Group: «Από στρατηγική και οικονομική άποψη, για εμάς στην ΝΝ αυτή είναι μία μοναδική ευκαιρία να ενισχύσουμε την αξία και να εδραιώσουμε τις ηγετικές θέσεις μας σε αυτές τις αγορές. Η απόκτηση θα αυξήσει τα μεγέθη, θα προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης και θα διαφοροποιήσει τον κλάδο ζωής και προστασίας σε αγορές με χαμηλά ποσοστά ασφαλιστικής διείσδυσης. Έχοντας παρουσία στην Ελλάδα από το 1980 και στην Πολωνία από το 1994, γνωρίζουμε και κατανοούμε καλά τις αγορές αυτές. Οι δραστηριότητες της MetLife ταιριάζουν με τις δικές μας, ενώ διαθέτουμε συμβατή κουλτούρα και επιχειρηματικό μοντέλο, που επιτρέπουν ομαλή ενοποίηση. Συνδυάζοντας τα δυνατά σημεία και των δύο εταιριών, θα συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε τόσο στους νέους, όσο και στους υπάρχοντες πελάτες μας. Περιμένουμε να καλωσορίσουμε περίπου 2,7 εκατομμύρια νέους πελάτες και 450 νέους συναδέλφους στον οργανισμό μας, καθώς και να συνεργαστούμε με περίπου 1600 επιπλέον ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές».

Στρατηγική

Η απόκτηση σχεδόν θα διπλασιάσει τη συνολική βάση ασφαλισμένων της ΝΝ στην Πολωνία και την Ελλάδα και θα δημιουργήσει μία ισχυρή πλατφόρμα για μελλοντική ανάπτυξη, με προοπτική συνεργειών κόστους.

Πολωνία

Στην Πολωνία, τη μεγαλύτερη αγορά της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, το μερίδιο αγοράς της ΝΝ στον κλάδο ζωής θα αυξηθεί σε 12% από 8%, γεγονός που ενισχύει τη θέση της με περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ ετήσια ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα (GWP). Η διανομή της ΝΝ θα επεκταθεί με την προσθήκη ενός μεγάλου δικτύου 1.200 ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, καθώς και εξωτερικών συνεργατών.

Ελλάδα

Στην Ελλάδα, η συμφωνία θα καταστήσει την ΝΝ τη νούμερο ένα ασφαλιστική εταιρία ζωής της χώρας, με μερίδιο 18% στο σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς και 31% στον κλάδο ζωής και υγείας . Η ΝΝ θα καταστεί ηγέτιδα στα ομαδικά προγράμματα υγείας και επένδυσης και θα επεκτείνει το ελκυστικό χαρτοφυλάκιο υγείας και ατυχημάτων που διαθέτει στην Ελλάδα. Η συμφωνία περιλαμβάνει ένα δίκτυο με περισσότερους από 400 ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, προσθέτοντας έτσι πάνω από 50% δυναμικό στο υφιστάμενο δίκτυό της. Η ΝΝ στην Ελλάδα θα εμπλουτίσει περαιτέρω τις δυνατότητες διανομής της, προσθέτοντας επιπλέον κανάλια απευθείας διανομής και μεσιτών.

Οικονομική επίδραση

Η απόκτηση αναμένεται να παράξει συνέργειες και να οδηγήσει σε δημιουργία  πρόσθετου ετήσιου λειτουργικού κεφαλαίου 50 εκατομμυρίων ευρώ από το 2024, εξαιρώντας μέρος των συνεργειών που θα κεφαλαιοποιηθούν επιπλέον μέσω αλλαγής υποθέσεων και να αποφέρει διψήφια απόδοση επένδυσης. 

Η συμφωνία θα χρηματοδοτηθεί από ένα συνδυασμό διακρατούμενων χρηματικών διαθεσίμων της και περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ, τοπικού κεφαλαιακού πλεονάσματος. Η πολιτική μερισμάτων και επαναγοράς μετοχών της ΝΝ δε θα επηρεαστεί.

Προϋποθέσεις και διαδικασία

Το κλείσιμο της συμφωνίας υπόκειται στις εγκρίσεις εποπτείας και ανταγωνισμού και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο πρώτο εξάμηνο του 2022.

Υποσημείωση

1. Οι ταμειακές ροές, συμπεριλαμβανομένων των μερισμάτων, που πρόκειται να καταβληθούν στους υφιστάμενους μετόχους πριν από την ολοκλήρωση, αναμένεται να είναι περίπου 36 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα αφαιρεθούν από το συνολικό τίμημα των 620 εκατομμυρίων ευρώ (στην τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία PLN-EUR).

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM