NestléNoiazomai.gr

NestléNoiazomai.gr Facebook Twitter
0

 

Φέτος τις γιορτές, η Nestlé μέσα από τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα της www.nestlenoiazomai.gr  προχώρησε σε μία ξεχωριστή πράξη αγάπης, που την ονόμασε «Κι εγώ Νοιάzομαι», με στόχο την ενίσχυση ανέγερσης του Παιδικού Χωριού SOS στην Κρήτη!

Με μια πραγματικά εντυπωσιακή συμμετοχή, η οποία πλησίασε πολύ κοντά στο στόχο που είχε τεθεί, η Nestle δώρισε τελικά όλο το ποσό, που αντιστοιχούσε στα 50.000 κουπόνια... αγάπης και που αφορούσαν αποκλειστικά στην ανέγερση του νέου Παιδικού Χωριού στην Κρήτη.

Πιο συγκεκριμένα, κατά το μήνα Δεκέμβριο και για κάθε κουπόνι που κάποιος χρήστης εκτύπωνε στο NestleNoiazomai.gr, το ποσό των 0,20€ δινόταν για την υποστήριξη των Παιδικών Χωριών SOS.  Έτσι, το μικρό, γκρι «χωριό» μέσα στη… χιονόμπαλα που βρισκόταν στην κεντρική σελίδα του nestlenoiazomai, έπαιρνε χρώμα και «ζωντάνευε» σαν να έλεγε «ευχαριστώ» για την προσφορά! Με μια πραγματικά εντυπωσιακή συμμετοχή, η οποία πλησίασε πολύ κοντά στο στόχο που είχε τεθεί, η Nestlé  δώρισε τελικά όλο το ποσό, που αντιστοιχούσε στα 50.000 κουπόνια… αγάπης και που αφορούσαν αποκλειστικά στην ανέγερση του νέου Παιδικού Χωριού στην Κρήτη.

Αυτά τα Χριστούγεννα θα μείνουν αξέχαστα στις καρδιές των μικρών μας φίλων λοιπόν, οι οποίοι μαζί με τη Nestlé σε ευχαριστούν που  συμμετείχες και που… κι εσύ Νοιάζεσαι!

 

Ανακαλύψτε το νέο www.nestlenoiazomai.gr και μαζί με αυτό έναν  κόσμο που... νοιάζεται!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM