Το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ στο The Mall Athens φέρνει τις αγορές «νέας γενιάς»

Νέο κατάστημα ΙΚΕΑ «νέας γενιάς» στο The Mall Athens Facebook Twitter
0

Ένα καινούργιο κατάστημα ΙΚΕΑ «νέας γενιάς» άνοιξε τις πόρτες του στο The Mall Athens, φέρνοντας τη νέα εποχή αγορών στο σήμερα. Κι αυτό γιατί συνδυάζει την καινοτομία με την ευκολία και προσαρμόζει ένα φυσικό κατάστημα στην εποχή του e-commerce.
 

Η άνεση και η ευκολία των χώρων του κάνει την εμπειρία ΙΚΕΑ ακόμη πιο προσβάσιμη στην καρδιά της πόλης, εξωτερικά και εσωτερικά, σε έναν χώρο 1.900 τετραγωνικών.
 

Το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ «νέας γενιάς»  είναι ένα από τα λίγα καταστήματα διεθνώς που ακολουθεί αυτό το concept και το τρίτο κατάστημα που λειτουργεί ο Όμιλος μετά τη Σόφια στη Βουλγαρία και τον Πειραιά στην Ελλάδα.
 

Στo  ΙΚΕΑ Τhe Mall Athens, οι καταναλωτές έχουν πάνω από όλα τη δυνατότητα να κάνουν στοχευμένες αγορές. Στο μοναδικό αυτό «ταξίδι» αγοραστικής εμπειρίας η άνεση και η καινοτομία προς όφελος του καταναλωτή έχουν τον πρώτο λόγο.
 

Μέσα στο κατάστημα «νέας γενιάς» οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ακολουθήσουν ελεύθερα όποια διαδρομή θέλουν, ώστε να εξυπηρετηθούν γρήγορα και εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες τους. Μπορούν να χρησιμοποιούν το τηλέφωνό τους για να σκανάρουν τα αντικείμενα για αγορά καθώς περιηγούνται μέσα στο κατάστημα.
 

Επίσης, οι καταναλωτές μπορούν να αγοράζουν άμεσα αξεσουάρ και μικρότερα έπιπλα  από μία γκάμα 1.300 ετοιμοπαράδοτων προϊόντων, που μεταφέρονται μέσα σε μία μπλε τσάντα ΙΚΕΑ. Για τα μεγαλύτερα έπιπλα μπορούν να βάλουν την παραγγελία τους για παράδοση στο σπίτι ή για δωρεάν παραλαβή από τα καταστήματα ΙΚΕΑ στο Αεροδρόμιο και τον Κηφισό. Μπορούν ακόμα να περιηγηθούν στο internet για να δουν όλες τις λεπτομέρειες γύρω από τα προϊόντα.
 

Τo εγχείρημα αυτό συμπεριλαμβάνεται στη δυναμική στρατηγική του Ομίλου FOURLIS για άμεσες ψηφιακές μεταρρυθμίσεις και επενδύσεις με πρόσθετη αξία για τον καταναλωτή, την αγορά και την εθνική οικονομία. Πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην εξέλιξη της αγοραστικής εμπειρίας και την επόμενη ημέρα του λιανικού εμπορίου. Ο συνδυασμός λειτουργίας φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων αποτέλεσε σημαντικό εργαλείο την τελευταία διετία και θα παραμείνει ως ισχυρό λειτουργικό μοντέλο σε όλα τα brands του Ομίλου FOURLIS.
 

Τέλος το εγχείρημα αυτό ακολουθεί και ενισχύει ταυτόχρονα τη συνεργασία με τη Lamda Development για την ανάπτυξη Retail Park εντός του Ελληνικού.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM