Νέα σειρά αλλαντικών από γαλοπούλα με 30% λιγότερο αλάτι

Νέα σειρά αλλαντικών από γαλοπούλα με 30% λιγότερο αλάτι Facebook Twitter
0

Η εταιρεία αλλαντικών ΝΙΚΑΣ συνεχίζει να καινοτομεί παρουσιάζοντας ακόμα μία νέα σειρά προϊόντων, την ΝIKAS LESS SALT, μια σειρά εκλεκτών αλλαντικών από γαλοπούλα με 30% λιγότερο αλάτι, χωρίς γλουτένη και με χαμηλά λιπαρά.

Η νέα σειρά LESS SALT περιλαμβάνει γαλοπούλα καπνιστή, γαλοπούλα βραστή, γαλοπούλα βραστή οβάλ, γαλοπούλα βραστή 160gr και λουκάνικο γαλοπούλας τύπου Φρανκφούρτης 280gr.

Στόχος της εταιρείας είναι να ικανοποιήσει τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου που προτιμά έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Η νέα σειρά εκλεκτών αλλαντικών με λιγότερο αλάτι, δίνει τη δυνατότητα σε όσους εστιάζουν στην φυσική τους  κατάσταση να απολαμβάνουν πλούσια γεύση χωρίς ενοχές και χωρίς συμβιβασμούς.

Η ΝΙΚΑΣ έχει εγκαινιάσει μια νέα εποχή στην αγορά τροφίμων, καθώς είναι η πρώτη εταιρεία αλλαντικών στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί πλήρως ανακυκλώσιμα υλικά για τις συσκευασίες των προϊόντων της.

Νέα σειρά αλλαντικών από γαλοπούλα με 30% λιγότερο αλάτι Facebook Twitter
Νέα σειρά αλλαντικών από γαλοπούλα με 30% λιγότερο αλάτι Facebook Twitter
Νέα σειρά αλλαντικών από γαλοπούλα με 30% λιγότερο αλάτι Facebook Twitter

 

 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 15.4.2022

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM