Νέα καμπάνια NESCAFÉ® Frappé: Είναι απολαυστικό να είσαι ο εαυτός σου

Φωτογραφία με ποτήρι Nescafé Frappé σε καλοκαιρινό φόντο με θέα τη θάλασσα. Στα αριστερά, το συνοδευτικό μήνυμα «Είναι απολαυστικό να είσαι ο εαυτός σου» και δεξιά το λογότυπο Nescafé Frappé. Facebook Twitter
Audio ΑΚΟΥΣΕ ΤΟ
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

O αγαπημένος μας καφές NESCAFÉ® Frappé αγκαλιάζει για μία ακόμα χρονιά την αξία της αυθεντικότητας και υπενθυμίζει ότι απόλαυση σημαίνει να κάνεις αυτό που θες, όπως ακριβώς θες. Όπως το να απολαμβάνεις ένα παγωμένο ποτήρι NESCAFÉ® Frappé.

Η απόλαυση είναι προσωπική υπόθεση – Η νέα καμπάνια του NESCAFÉ

Ακόμα και αν νιώθεις τα βλέμματα της παρέας να στρέφονται πάνω σου, σαν να ανήκεις σε άλλη γενιά, σαν να είσαι κάποιος «γραφικός» τουρίστας, ή σαν το ανακάτεμα του Frappé σου να είναι η μοναδική σου ασχολία, όταν απολαμβάνεις τον αγαπημένο σου NESCAFÉ® Frappé κάνεις αυτό που πραγματικά θέλεις με αυτοπεποίθηση και αδιαφορείς για τα στερεότυπα.

Απόλαυσε, λοιπόν, τον πλούσιο αφρό, τον ήχο από τα παγάκια και τη μοναδική γεύση του NESCAFÉ®  Frappé και θυμήσου ότι στην απόλαυση σημασία δεν έχει πώς σε βλέπουν οι άλλοι. Σημασία έχει πώς τη βλέπεις εσύ.

Μια καμπάνια προσβάσιμη σε όλους

Ο NESCAFÉ® Frappé, μέσα από τη νέα του καμπάνια, την πρώτη καμπάνια της μάρκας στην τηλεόραση και τα digital μέσα που είναι προσβάσιμη σε άτομα με οπτική και ακουστική αναπηρία, σε καλεί να ζήσεις το καλοκαίρι όπως ακριβώς θέλεις και να απολαύσεις όλα όσα σε κάνουν να νιώθεις ξεχωριστός.

Γιατί τελικά, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ!

Παρακολούθησε το video της νέας καμπάνιας NESCAFÉ® Frappé στο YouTube με υπότιτλους και με ακουστική περιγραφή.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM