Νέα εμφάνιση με βιώσιμο χαρακτήρα για το BEEFEATER

Νέα εμφάνιση με βιώσιμο χαρακτήρα για το BEEFEATER Facebook Twitter
0

Το Beefeater Dry Gin καλωσορίζει μια νέα εποχή, με τον premium αλλά και ταυτόχρονα διαχρονικό σχεδιασμό της νέας του φιάλης. Αντλώντας έμπνευση από την αυθεντική λονδρέζικη κληρονομιά του, η νέα αισθητική  της  συσκευασίας του Beefeater αντικατοπτρίζει τη θέση του ως το πιο βραβευμένο gin παγκοσμίως, αναδεικνύει τα premium και μοντέρνα στοιχεία του, ενώ ενισχύει τον  βιώσιμο χαρακτήρα του.

Νέα εμφάνιση με βιώσιμο χαρακτήρα για το BEEFEATER Facebook Twitter

Η νέα αισθητική, συμπίπτει με την συμπλήρωση 200 ετών παράδοσης στην απόσταξη, ενώ το νέο μοναδικό σχήμα της φιάλης έχει δημιουργηθεί με πρότυπο το εμβληματικό London Brick,  με πτυχές που όχι μόνο αναδεικνύουν το όνομα της μάρκας αλλά καθιστούν την ίδια τη φιάλη ακόμη πιο εύχρηστη για σερβίρισμα από τους bartenders. Το νέο ιδιαίτερο σχέδιο, εκσυγχρονίζει τα βασικάστοιχεία της υπάρχουσας φιάλης, όπως την εμβληματική φιγούρα του Beefeater Yeoman και το τοξωτό λογότυπο. Η νέα φιάλη αποτελείται από ένα 100% ανακυκλώσιμο γυάλινο μπουκάλι, το υπάρχον πλαστικό καπάκι έχει αντικατασταθεί με ένα ανάγλυφο premium πώμα από αλουμίνιο και η ετικέτα έχει μετατραπεί από πλαστική σε χάρτινη χαρίζοντας μια χειροποίητη, κομψή αίσθηση στην συσκευασία. Αυτές οι βιώσιμες επιλογές επιτρέπουν στο brand να εξοικονομήσει 410 τόνους πλαστικού ετησίως, βάρος ισοδύναμο με 17 εκατομμύρια τυποποιημένα πλαστικά μπουκάλια νερού.

Η Murielle Dessenis, Global Brand Director, του Beefeater, δήλωσε: «Ενώ η φιάλη μας εξελίσσεται, το βραβευμένο μας gin παραμένει το ίδιο, με την κάθε του σταγόνα να αποστάζεται, στο μοναδικό αποστακτήριο του Beefeater, στην καρδιά του Λονδίνου. Το brand έχει την τύχη να φέρει κληρονομιά 200 ετών αριστείας στην απόσταξη και με τη νέα του φιάλη γιορτάζει την ιστορία αυτών των ετών με το βλέμμα στραμμένο προς το μέλλον και τα επόμενα 200 χρόνια. Το νέο σχέδιο έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των bartenders και των καταναλωτών. Είμαστε περήφανοι για αυτήν την αλλαγή της εμβληματικής φιάλης του Beefeater, που σχεδιάστηκε με στόχο τη βιωσιμότητα, οδηγώντας το brand στον επόμενο σταθμό του ταξιδιού του, ως μια φυσική εξέλιξη για τους σημερινούς λάτρεις του gin

Νέα εμφάνιση με βιώσιμο χαρακτήρα για το BEEFEATER Facebook Twitter

Το Beefeater είναι το μοναδικό premium gin στον κόσμο που εξακολουθεί ακόμη και σήμερα να παράγεται στην πόλη του Λονδίνου συνεχίζοντας να κερδίζει σε δυναμική και αναγνώριση παγκοσμίως. Το Beefeater είναι ένα από τα Top 15 αναπτυσσόμενα brands στην κατηγορία των Premium Spirits στον κόσμο, με πάνω από 70 αγορές να παρουσιάζουν διψήφια και τριψήφια νούμερα ανάπτυξης το 20193. Αυτό επιτυγχάνεται τόσο από τον βασικό κωδικό, London Dry όσο και από τις καινοτόμες flavored εκδοχες, το Beefeater Pink Strawberry και το Beefeater Blood Orange, που αποτέλεσαν νούμερο 1 οδηγό ανάπτυξης στην κατηγορία Premium Flavored Gin παγκοσμίως το 2019.

Η νέα φιάλη κυκλοφόρησε παγκοσμίως τον Ιανουάριο του 2021 ενώ στην Ελλάδα βρίσκεται στην αγορά από αρχές Μαΐου του 2021.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM