LU Creative Studio

LU Creative Studio Facebook Twitter
0

Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι την επόμενη Τρίτη 26 Μαρτίου θα ξεκινήσει ο τελευταίος για φέτος κύκλος δημιουργικών σεμιναρίων!!!

Το νέο μας πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει Κατασκευή Κοσμημάτων για αρχάριους αλλά και προχωρημένους, Κατασκευή Καλοκαιρινών Ρούχων, Kimono, Τσάντας, Macramé & Βελονάκι.  Επίσης θα ξεκινήσουν για πρώτη φορά σεμινάρια Δημιουργικής Γραφής και Εικονογράφησης, καθώς και Φωτογραφίας και Ζωγραφικής.


Τα περισσότερα έχουν διάρκεια 5 δίωρων συναντήσεων και το κόστος για όλα είναι 10ευρώ/ώρα.
Δείτε το πρόγραμμα και επικοινωνήστε για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μέχρι την Παρασκευή 22/3.

Επιπλέον θα πραγματοποιηθούν τα εξής ΤΑΧΥΡΥΘΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ:

Πλεκτά Συρμάτινα Κοσμήματα με την Τεχνική του crochet.
Παρασκευή 29 Μαρτίου & Παρασκευή 5 Απριλίου, 18.00-21.00

Χυτό Κόσμημα
Παρασκευή 12 & Παρασκευή 19 Απριλίου, 18.00-21.00

Οι συναντήσεις κοσμήματος συμπεριλαμβάνουν τις εξής τεχνικές:
ΑΡΧΑΡΙΩΝ
1. Ατσαλόσυρμα-Γράνες
2. Σύρμα Δαχτυλίδι-Σκουλαρίκι
3. Δέσιμο κολιέ με μεταξωτή κλωστή και κόμπους
4. Chain Maille I
5. Χειροποίητα κουμπώματα και γάντζοι σκουλαρικιών


ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ - Εξειδικευμένα Θέματα/ Υλικά
1. Διακοσμητικοί κόμποι και πλέξεις με κορδόνια και σχοινιά
2. Chain maille II
3. Κόσμημα από χαρτοπολτό
4. Κόσμημα από ύφασμα και τσόχα
5. Κόσμημα από δέρμα

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM