Το JukeBooks γιόρτασε την έναρξη λειτουργίας του

Το JukeBooks γιόρτασε την έναρξη λειτουργίας του μαζί με αξιόλογους καλεσμένους Facebook Twitter
0

Με μια ξεχωριστή βραδιά το JukeBooks γιόρτασε την έναρξη του όμορφου ταξιδιού του στον κόσμο των audiobooks.

Λαμπεροί καλεσμένοι έδωσαν το παρών για να τιμήσουν τη συνεργασία τους με τη μεγαλύτερη συνδρομητική πλατφόρμα audiobooks στα Ελληνικά. Προσκεκλημένοι του JukeBooks ήταν μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι μερικών από τους κορυφαίους εκδοτικούς οίκους της χώρας, δημοφιλείς συγγραφείς, γνωστοί ηθοποιοί και τραγουδιστές.

Ο Γιώργος Πούτος, Γενικός Διευθυντής του JukeBooks, υποδέχθηκε τους καλεσμένους του σε εορταστικό κλίμα καθώς η ανταπόκριση του κόσμου τους πρώτους μήνες λειτουργίας είναι εντυπωσιακή. Από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν φάνηκε πως ο ρυθμός αύξησης των συνδρομητών είναι συνεχώς αυξανόμενος ενώ οι ακροατές του JukeBooks ως επί το πλείστον ακούν audiobooks κάθε μέρα με μέσο χρόνο ακρόασης τα 30 λεπτά, ενώ από τους 420 τίτλους της συλλογής, δοκιμάζουν 4 με 5 τίτλους κάθε μήνα.

Με την εφαρμογή του JukeBooks, ο αναγνώστης/ακροατής έχει ολόκληρη τη συλλογή πάντα μαζί του για να ακούει όποιο βιβλίο θέλει σε οποιαδήποτε περίσταση π.χ. στο περπάτημα ή τη γυμναστική, όταν βγάζει βόλτα το κατοικίδιό του, και όταν βρίσκεται στο αυτοκίνητο ή στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Για να ανακαλύψει κανείς τον μαγικό κόσμο του JukeBooks ξεκινάει από το site, jukebooks.gr. Οι πρώτες 15 ημέρες παρέχονται δωρεάν για να δοκιμάσει τη λειτουργικότητα και να γνωρίσει το περιεχόμενο ενώ μπορεί να συνεχίσει να απολαμβάνει την συλλογή, είτε στο μηνιαίο πακέτο με 9,99 ευρώ ή με το ετήσιο στα 59,90 ευρώ (Προσφορά περιορισμένου χρόνου στη μισή τιμή).

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείς να επισκεφθείς το JukeBooks.gr ή τις σελίδες μας στο Instagram, στο Facebook, στο Youtube και το Linkedin.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM