Το JukeBooks γιόρτασε την έναρξη λειτουργίας του

Το JukeBooks γιόρτασε την έναρξη λειτουργίας του μαζί με αξιόλογους καλεσμένους Facebook Twitter
0

Με μια ξεχωριστή βραδιά το JukeBooks γιόρτασε την έναρξη του όμορφου ταξιδιού του στον κόσμο των audiobooks.

Λαμπεροί καλεσμένοι έδωσαν το παρών για να τιμήσουν τη συνεργασία τους με τη μεγαλύτερη συνδρομητική πλατφόρμα audiobooks στα Ελληνικά. Προσκεκλημένοι του JukeBooks ήταν μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι μερικών από τους κορυφαίους εκδοτικούς οίκους της χώρας, δημοφιλείς συγγραφείς, γνωστοί ηθοποιοί και τραγουδιστές.

Ο Γιώργος Πούτος, Γενικός Διευθυντής του JukeBooks, υποδέχθηκε τους καλεσμένους του σε εορταστικό κλίμα καθώς η ανταπόκριση του κόσμου τους πρώτους μήνες λειτουργίας είναι εντυπωσιακή. Από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν φάνηκε πως ο ρυθμός αύξησης των συνδρομητών είναι συνεχώς αυξανόμενος ενώ οι ακροατές του JukeBooks ως επί το πλείστον ακούν audiobooks κάθε μέρα με μέσο χρόνο ακρόασης τα 30 λεπτά, ενώ από τους 420 τίτλους της συλλογής, δοκιμάζουν 4 με 5 τίτλους κάθε μήνα.

Με την εφαρμογή του JukeBooks, ο αναγνώστης/ακροατής έχει ολόκληρη τη συλλογή πάντα μαζί του για να ακούει όποιο βιβλίο θέλει σε οποιαδήποτε περίσταση π.χ. στο περπάτημα ή τη γυμναστική, όταν βγάζει βόλτα το κατοικίδιό του, και όταν βρίσκεται στο αυτοκίνητο ή στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Για να ανακαλύψει κανείς τον μαγικό κόσμο του JukeBooks ξεκινάει από το site, jukebooks.gr. Οι πρώτες 15 ημέρες παρέχονται δωρεάν για να δοκιμάσει τη λειτουργικότητα και να γνωρίσει το περιεχόμενο ενώ μπορεί να συνεχίσει να απολαμβάνει την συλλογή, είτε στο μηνιαίο πακέτο με 9,99 ευρώ ή με το ετήσιο στα 59,90 ευρώ (Προσφορά περιορισμένου χρόνου στη μισή τιμή).

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείς να επισκεφθείς το JukeBooks.gr ή τις σελίδες μας στο Instagram, στο Facebook, στο Youtube και το Linkedin.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM