Ιούνιος: Μήνας Στοματικής Φροντίδας Pedigree<sup>®</sup> DentaStix<sup>®</sup>

Ιούνιος: Μήνας Στοματικής Φροντίδας Pedigree<sup>®</sup> DentaStix<sup>®</sup> Facebook Twitter
0

Φέτος τον Ιούνιο και για 8η συνεχή χρονιά το πρόγραμμα «Μήνας Στοματικής Φροντίδας Pedigree® DentaStix®» κάνει τους αγαπημένους μας σκύλους να «χαμογελάσουν» με τους δωρεάν οδοντικούς έλεγχους που παρέχονται από 200  και πλέον συνεργαζόμενους με το πρόγραμμα κτηνιάτρους, σε όλη την Ελλάδα.

Με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση όλων εκείνων οι οποίοι αγαπούν τους σκύλους και θέλουν να τους φροντίζουν συστηματικά, ξεκίνησε με  πρωτοβουλία του Pedigree® DentaStix® η κοινωνική αυτή εκστρατεία εθνικής κλίμακας, αναδεικνύοντας  τη σημασία της σωστής στοματικής υγιεινής. Το γεγονός ότι 4 στους 5 σκύλους, άνω των 3 ετών αντιμετωπίζουν προβλήματα στα δόντια τους, ενώ 9 στους 10 ιδιοκτήτες σκύλων δεν το γνωρίζουν, καθιστούν απαραίτητη την ενημέρωση του κοινού.

Έχοντας υπόψη τα παραπάνω δεδομένα, από 1 έως 30 Ιουνίου όλοι οι ιδιοκτήτες σκύλων έχουν την ευκαιρία να υποβάλουν το κατοικίδιό τους σε  ΔΩΡΕΑΝ στοματικό έλεγχο  επισκεπτόμενοι τους 200 και πλέον κτηνιάτρους που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, λαμβάνοντας παράλληλα τις κατάλληλες οδηγίες για τη σωστή στοματική φροντίδα του σκύλου τους.

Μέσα από τη βραβευμένη ειδική εφαρμογή για υπολογιστή και smartphone οι ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες μπορούν να βρουν τον πιο κοντινό κτηνίατρο στη σελίδα του Pedigree® στο Facebook και στο www.pedigree.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM