Η Vitex βάφει 10 νοσοκομεία με 1.000 δωμάτια σε 5 χώρες με πιστοποιημένα αντιμικροβιακά χρώματα

Η Vitex βάφει 10 νοσοκομεία με 1.000 δωμάτια σε 5 χώρες με πιστοποιημένα αντιμικροβιακά χρώματα Facebook Twitter
0

Η Vitex A.E. ανακοινώνει σήμερα τη συνολική στρατηγική κοινωνικής ευθύνης που χάραξε λόγω της πανδημίας από τον Covid-19. Πρωταρχικός στόχος της εταιρίας από την αρχή της κρίσης ήταν η διαφύλαξη της υγείας όλων των μελών της μεγάλης της οικογένειας, λαμβάνοντας όλα τα γνωστά μέτρα αλλά υλοποιώντας και επιπλέον μέτρα όπως την αυξημένη τηλεργασία και τα επιδόματα βενζίνης για αποφυγή χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς. Παράλληλα στόχος είναι να προφυλαχθεί η απασχόληση αλλά και οι αποδοχές των εργαζομένων της.


Στηρίζοντας την προσπάθεια του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού ανέλαβε τη δωρεάν παροχή πιστοποιημένων αντιμικροβιακών χρωμάτων σε πέντε (5) νοσοκομεία στην Ελλάδα και σε νοσοκομεία σε κάθε χώρα όπου απασχολεί ανθρώπινο δυναμικό, δηλαδή σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία και Σερβία. Στην Ελλάδα υποστηρίζει τα Νοσοκομεία αναφοράς «ΑΧΕΠΑ» στη Θεσσαλονίκη, τα «Σωτηρία» και «Παμμακάριστος» στην Αθήνα, το «Θριάσιο» που είναι το πλησιέστερο στις εγκαταστάσεις της και το Γ. Νοσοκομείο Πάτρας «Άγιος Ανδρέας».


Συνολικά, η Vitex «βάφει», με τη συγκεκριμένη δωρεά, περισσότερα από 1.000 δωμάτια σε περισσότερα από 10 νοσοκομεία σε 5 χώρες.

Η Vitex βάφει 10 νοσοκομεία με 1.000 δωμάτια σε 5 χώρες με πιστοποιημένα αντιμικροβιακά χρώματα Facebook Twitter

Τα εν λόγω προϊόντα είναι ειδικά πιστοποιημένα αντιμικροβιακά χρώματα για Χώρους Υγειονομικού Ενδιαφέροντος - Πλαστικά χρώματα Vitex Eco & Βερνικοχρώματα Ξύλων Aquavit Eco με Αντιμικροβιακή Προστασία Επιφανειών (με πιστοποίηση IMSL) - και τις υψηλότερες προδιαγραφές προστασίας επιφανειών και ποιότητας εσωτερικού αέρα (A+). Στα πλαίσια της κοινωνικής ευθύνης και παρά το γεγονός ότι εμπεριέχουν συστατικά υψηλής αξίας και καινοτομίας, η Vitex τα τοποθετεί στην Ελληνική αγορά σε τιμές προσιτές. Επιπροσθέτως, ανέβαλε την από Φεβρουάριο εξαγγελθείσα αύξηση τιμών που είχε προγραμματιστεί.

Στον τομέα της διάχυσης της γνώσης και της εκπαίδευσης η Vitex συνέστησε ομάδα επιστημόνων και εμπειρογνωμόνων και συνέταξε έναν «Οδηγό Εμπιστοσύνης» όπου τίθενται καλές πρακτικές και έξυπνες ιδέες για την ασφαλή λειτουργία των συνεργείων βαφών και τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας. Ο εν λόγω οδηγός εκτυπώθηκε και θα διανέμεται δωρεάν από όλα τα χρωματοπωλεία της χώρας και επικοινωνείται και μέσω των ψηφιακών σεμιναρίων Vitex Academy σε εφαρμοστές πανελλαδικά.


Όπως δήλωσε ο CEO της Vitex A.E. κος Αρμόδιος Γιαννίδης «Κοινωνική ευθύνη δεν είναι μόνο οι δωρεές. Οφείλουμε να παρέχουμε προστιθέμενη αξία και υποστήριξη στο οικοσύστημα μας και να δίνουμε λύσεις στην κοινωνία συνολικά υπό το πρίσμα της αριστείας και της διαρκούς βελτίωσης».


#Menoumediplasas #Vitex

 www.vitex.gr

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM