Η τέχνη του tattoo στις νέες συλλεκτικές συσκευασίες NIVEA Crème

Η τέχνη του tattoo στις νέες συλλεκτικές συσκευασίες NIVEA Crème Facebook Twitter
0

Η διαχρονική ΝIVEA Crème με τη χαρακτηριστική μπλε μεταλλική συσκευασία, αποτελεί για αρκετές γενιές το σήμα κατατεθέν της φροντίδας, της στοργής και της απαλότητας, αφήνοντας το αποτύπωμά της σε πολλές μας αναμνήσεις. Φέτος, η εμβληματική NIVEA Crème επανασυστήνεται μέσα από μια ανατρεπτική συλλεκτική σειρά που εκφράζει τις αξίες της NIVEA μέσα από έργα τέχνης, τα οποία υπογράφουν κορυφαίες tattoo artists της Ελλάδας, της Ιταλίας & της Ισπανίας. Η Roza Salim εκπροσωπεί τη χώρα μας με το σχέδιο «Wild & Free», το οποίο συμπληρώνει ιδανικά τα άλλα δυο σχέδια, συνθέτοντας έτσι ένα ενιαίο piece of art που κοσμεί τις συσκευασίες NIVEA Crème.

Στο «Wild & Free» design κυριαρχεί η αυθεντική ομορφιά και εκφράζεται η σημασία της ύπαρξης χωρίς περιορισμούς ή επικρίσεις, όπου εξελισσόμαστε όλοι μαζί, ελπίζουμε και αγαπάμε.

Η Roza Salim επιστρατεύει έντονα και διαφορετικά στοιχεία στο σχέδιό της: βλέπουμε το κορίτσι να αγκαλιάζει την αλεπού, όπως κάθε σύγχρονο κορίτσι «αγκαλιάζει» και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και ανθισμένα λουλούδια να ολοκληρώνουν το σκίτσο, ως η απόλυτη ένδειξη αισιοδοξίας.

«Για εμένα η αίσθηση του "Wild & Free" είναι η αποτύπωση της αυθεντικής ομορφιάς: αυτής που αντανακλάται όταν νιώθουμε άνετα με τον εαυτό μας, όταν είμαστε σε απόλυτη αρμονία με τους γύρω μας και έχουμε λαχτάρα για ζωή!» δηλώνει η Roza Salim για την πηγή της έμπνευσής της.

Τη συλλεκτική σειρά συμπληρώνουν τα σχέδια της Lucille από την Ιταλία και της Dolores από την Ισπανία. Η Lucille μεταφέρει το μήνυμα του «Stronger Together», παρουσιάζοντας τη φιλία ανάμεσα σε δυο κορίτσια και τις αόρατες απειλές που προκύπτουν - εξάλλου με το «μαζί» όλα ξεπερνιούνται! H Dolores με το «Love is Love» δηλώνει ότι η αγάπη είναι παντού και γι' αυτό το σκοπό επικαλείται τον (ανεκπλήρωτο) έρωτα ενός ναύτη για μια γοργόνα.

Η τέχνη του tattoo στις νέες συλλεκτικές συσκευασίες NIVEA Crème Facebook Twitter


Ο στόχος της συλλεκτικής σειράς είναι να μας εμπνεύσει και να μας υπενθυμίσει όλες τις αξίες, που καλούμαστε να διατηρήσουμε αναλλοίωτες στη ζωή μας. Η τέχνη του tattoo, επιλέχθηκε ως το μέσο που δε γνωρίζει από περιορισμούς και αποτελεί κοινή «γλώσσα» για όλους, ώστε να αποτυπώσει το αίσθημα της Ελευθερίας, της Ποικιλομορφίας και της Ενότητας. Οι έννοιες αυτές θα λειτουργήσουν ως το όχημα που θα μεταφέρει θετική σκέψη σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας.

Συγκεντρώστε όλη τη συλλεκτική συλλογή εμπνευσμένη από την τέχνη του tattoo.

#NIVEAGreece #NIVEA #CareIsBlue #NIVEACreme #MySkinIsMyStory

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM
Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Market news / Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Περισσότεροι από 120 κάτοικοι προσήλθαν στα ιατρεία για δωρεάν ιατρικές και μικροβιολογικές εξετάσεις σε πάνω από 20 ειδικότητες, πραγματοποιώντας συνολικά περίπου 190 εξετάσεις
THE LIFO TEAM
2 εκατομμύρια χρήστες Lidl Plus: Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000€ για τα ψώνια της χρονιάς

Market news / 2 εκατομμύρια χρήστες Lidl Plus: Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000€ για τα ψώνια της χρονιάς

Τα φετινά Χριστούγεννα, η Lidl Ελλάς γιορτάζει το ορόσημο των 2 εκατομμυρίων χρηστών του Lidl Plus και, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την εμπιστοσύνη τους, μοιράζει σε 20 τυχερούς κουπόνια αξίας 5.000€ για τον καθένα, ώστε να κάνουν τα ψώνια της χρονιάς πιο εύκολα και να χαρίσουν στιγμές που πραγματικά αξίζουν.
THE LIFO TEAM