Η Stoiximan παρουσιάζει τον Rex, τον καλύτερο φίλο του Euro, στη νέα της τηλεοπτική καμπάνια

O πιο πιστός φίλος του Euro είναι ο... Rex της Stoiximan (Video) Facebook Twitter
0

Η νέα καμπάνια της Stoiximan επικεντρώνεται στην τέλεια σχέση που έχει ο Rex με τον καλύτερό του φίλο, τον Αλέξανδρο, με τον οποίο κάνουν σχεδόν τα πάντα μαζί. Όμως, φέτος η σχέση «δοκιμάζεται», καθώς το Euro φαίνεται να αλλάζει τα δεδομένα. Ο Rex δεν το βάζει κάτω και είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα ώστε να… γυρίσει το παιχνίδι και να ζήσει τη μεγάλη ποδοσφαιρική γιορτή σαν μέλος της ομάδας.

Άλλωστε, σύμφωνα και με το tagline της καμπάνιας της Stoiximan, κανείς δεν χάνει αυτό το Ευρωπαϊκό!

Κάπως έτσι λοιπόν, γεννήθηκε ο Ρεξ. Μια σχέση σκύλου και ανθρώπου, μια ανιδιοτελής αγάπη άνευ όρων που όμως βρίσκει μικρό εμπόδιο σε μια άλλη μεγάλη αγάπη, αυτή του ποδοσφαίρου. Ειδικά σε ένα μεγάλο event, όπως το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που τόσο μας έλειψε και κανείς δεν θα χάσει μετά από τόση αναμονή και υπομονή. «Κανείς δεν χάνει αυτό το Ευρωπαϊκό» πλέον, ούτε ο Ρεξ, ο οποίος στην προσπάθειά του να γίνει μέρος της ποδοσφαιρικής παρέας και να συμμετάσχει στη γιορτή, θα διαβάσει, θα ενημερωθεί και θα παρακολουθήσει συστήματα και τακτικές, φτάνοντας στο σημείο να «προτείνει» και να έχει γνώμη.

Το εντυπωσιακό αποτέλεσμα της ταινίας προέκυψε από τη συνεργασία της Stoiximan με τη διαφημιστική εταιρεία Another Circus, την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki, ενώ στα γυρίσματα συμμετείχαν ειδικοί εκπαιδευτές.

Μια υπέροχη ταινία, κινηματογραφική σχεδόν, που θα μας συντροφεύσει σε όλο το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Μάλιστα, οι μικρότερες ταινίες (cuts) έρχονται με πολλές εκπλήξεις. Η συνέχεια στη Stoiximan.

Δείτε το βίντεο εδώ:

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM