Η Stoiximan παρουσιάζει τον Rex, τον καλύτερο φίλο του Euro, στη νέα της τηλεοπτική καμπάνια

O πιο πιστός φίλος του Euro είναι ο... Rex της Stoiximan (Video) Facebook Twitter
0

Η νέα καμπάνια της Stoiximan επικεντρώνεται στην τέλεια σχέση που έχει ο Rex με τον καλύτερό του φίλο, τον Αλέξανδρο, με τον οποίο κάνουν σχεδόν τα πάντα μαζί. Όμως, φέτος η σχέση «δοκιμάζεται», καθώς το Euro φαίνεται να αλλάζει τα δεδομένα. Ο Rex δεν το βάζει κάτω και είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα ώστε να… γυρίσει το παιχνίδι και να ζήσει τη μεγάλη ποδοσφαιρική γιορτή σαν μέλος της ομάδας.

Άλλωστε, σύμφωνα και με το tagline της καμπάνιας της Stoiximan, κανείς δεν χάνει αυτό το Ευρωπαϊκό!

Κάπως έτσι λοιπόν, γεννήθηκε ο Ρεξ. Μια σχέση σκύλου και ανθρώπου, μια ανιδιοτελής αγάπη άνευ όρων που όμως βρίσκει μικρό εμπόδιο σε μια άλλη μεγάλη αγάπη, αυτή του ποδοσφαίρου. Ειδικά σε ένα μεγάλο event, όπως το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που τόσο μας έλειψε και κανείς δεν θα χάσει μετά από τόση αναμονή και υπομονή. «Κανείς δεν χάνει αυτό το Ευρωπαϊκό» πλέον, ούτε ο Ρεξ, ο οποίος στην προσπάθειά του να γίνει μέρος της ποδοσφαιρικής παρέας και να συμμετάσχει στη γιορτή, θα διαβάσει, θα ενημερωθεί και θα παρακολουθήσει συστήματα και τακτικές, φτάνοντας στο σημείο να «προτείνει» και να έχει γνώμη.

Το εντυπωσιακό αποτέλεσμα της ταινίας προέκυψε από τη συνεργασία της Stoiximan με τη διαφημιστική εταιρεία Another Circus, την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki, ενώ στα γυρίσματα συμμετείχαν ειδικοί εκπαιδευτές.

Μια υπέροχη ταινία, κινηματογραφική σχεδόν, που θα μας συντροφεύσει σε όλο το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Μάλιστα, οι μικρότερες ταινίες (cuts) έρχονται με πολλές εκπλήξεις. Η συνέχεια στη Stoiximan.

Δείτε το βίντεο εδώ:

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM