Η νέα BMW Σειρά 1 φιλοξενεί στο «σαλόνι» της μια σειρά επιτυχημένων Αθηναίων

Η νέα BMW Σειρά 1 φιλοξενεί στο «σαλόνι» της μια σειρά επιτυχημένων Αθηναίων Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Οι δημιουργικές προσεγγίσεις του BMW Group Hellas που αφορούν την επικοινωνία μοντέλων BMW συνεχίζονται στα Social Media, με το νέο συναρπαστικό concept "Exploring Athens / Exploring Greece".

Στο νέο εγχείρημα, επιλεγμένοι Influencers και συνεργάτες της εταιρίας, καλούνται να ανακαλύψουν μοναδικούς τόπους και προορισμούς στην Αθήνα και σε ολόκληρη την Ελλάδα με τη νέα BMW Σειρά 1!

Με μοντέρνα σχεδίαση, τεχνολογία ανάρτησης που παρέχει μέγιστη ευελιξία και πρωτοποριακά συστήματα συνδεσιμότητας, όπως ο έξυπνος, ψηφιακός βοηθός BMW Intelligent Personal Assistant, η νέα BMW Σειρά 1 προσφέρει μία προηγμένη μορφή οδηγικής απόλαυσης και δυναμικής υπεροχής BMW σε συνδυασμό με αισθητά αυξημένη ευρυχωρία. Με τους ιδιαίτερα αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel στα 1.500 κυβ. εκ. και με την επιλογή του αυτόματου κιβώτιου διπλού συμπλέκτη -7 σχέσεων, το πολυτελές compact μοντέλο της BMW κάνει τα οδοιπορικά ακόμη πιο άνετα και απολαυστικά.

Μείνετε συντονισμένοι για να ανακαλύψετε την Ελλάδα μαζί με τη νέα BMW Σειρά 1 και τους μοναδικούς της συνοδοιπόρους!

Website: www.bmwgroup.com
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM