Η MISKO μας «ενώνει» μέσα από τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια και τις ανανεωμένες της συσκευασίες

Η MISKO μας «ενώνει» μέσα από τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια και τις ανανεωμένες της συσκευασίες Facebook Twitter
0

H MISKO, συνώνυμη των ζυμαρικών για τον Έλληνα καταναλωτή εδώ και 94 χρόνια, φέρνει αέρα ανανέωσης στην κατηγορία μέσα από τη νέα της διαφημιστική ταινία και τις ανανεωμένες της συσκευασίες. Η νέα αυτή κατεύθυνση αποδεικνύει για άλλη μια φορά πως η αγαπημένη μάρκα  ζυμαρικών συνεχίζει να χαράσσει νέους δρόμους τόσο στο κομμάτι της επικοινωνίας όσο και σε αυτό της εικόνας.

Βασικός πρωταγωνιστής της νέας της τηλεοπτικής καμπάνιας «Η Γεύση που μας Ενώνει» είναι τα απαράμιλλης ποιότητας ζυμαρικά της MISKO. Μέσα από αυτά, ενώνονται μικροί και μεγάλοι, εκείνοι που αγαπούν την παραδοσιακή κουζίνα και εκείνοι που πειραματίζονται με ό,τι νέο υλικό πέσει στα χέρια τους, εκείνοι που εκτιμούν το καλό φαγητό αλλά και εκείνοι που δεν αφιερώνουν πολύ χρόνο στη μαγειρική. Και παρ’ ότι μοιάζουν να είναι τόσο διαφορετικοί, όλοι αναζητούν γεύση και ευχαρίστηση στο φαγητό, με τα ζυμαρικά να αποτελούν μια σταθερή επιλογή όποια κι αν είναι η διατροφική προτίμηση. Σε αυτό το πλαίσιο η MISKO δεσμεύεται για κορυφαία γεύση και ακαταμάχητη ευχαρίστηση, όποια και αν είναι η πρόκληση. Γιατί η MISKO είναι η γεύση που μας ενώνει.

 

 

 

Η νέα διαφημιστική ταινία της MISKO δημιουργήθηκε από την Soho Square Athens, σε παραγωγή της Picky Productions και υπό την επίβλεψη των σκηνοθετών Danny & Loco. Το Food Styling των πιάτων επιμελήθηκαν οι Tina & Olivia Webb ενώ το τραγούδι, που συντέθηκε αποκλειστικά για την ταινία φέρει την υπογραφή του Λευτέρη Σαμψών.

Ταυτόχρονα με τη νέα επικοινωνία, η MISKO λανσάρει και τις εντυπωσιακές ανανεωμένες της συσκευασίες με μοντέρνα και παράλληλα vintage αισθητική, που επιμελήθηκε το design agency Bob Studio. Η ματ επίστρωση και οι χρυσές λεπτομέρειες σε όλες τις προϊοντικές σειρές τονίζουν την εξαιρετική ποιότητα των ζυμαρικών, κάτι που επιβεβαιώνει και  η ένδειξη «Από 100% Ελληνικό Σιτάρι», αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την έμπρακτη στήριξη της MISKO στην εγχώρια αγροτική οικονομία.

Η MISKO μας «ενώνει» μέσα από τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια και τις ανανεωμένες της συσκευασίες Facebook Twitter

Μέσα από τη νέα της επικοινωνία και τις ανανεωμένες της συσκευασίες, η MISKO, σεβόμενη την παράδοση απελευθερώνει τον πιο σύγχρονο χαρακτήρα της. Κοιτάζει με σιγουριά και αισιοδοξία το μέλλον, υπενθυμίζοντάς μας ότι όσο διαφορετικά κι αν ζούμε, η βάση μας είναι κοινή. Η βάση μας είναι η γεύση. Η γεύση που όλοι αγαπάμε, η γεύση που στο τέλος μας φέρνει στα ίδια τραπέζια. Και αυτή η γεύση έχει ένα όνομα, αυτό της MISKO.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 ΦΕΡΕ - ΚΕΡΔΙΣΕ: Η WATT+VOLT κληρώνει 10.000€ στον υπερτυχερό που θα φέρει τον λογαριασμό του σε ένα κατάστημα!

Market news / «ΦΕΡΕ - ΚΕΡΔΙΣΕ»: Η WATT+VOLT κληρώνει 10.000€ στον υπερτυχερό που θα φέρει τον λογαριασμό του σε ένα κατάστημα

Γιατί στη WATT+VOLT οι εκπλήξεις δε σταματάνε ποτέ ενώ ως ο πιο καινοτόμος πάροχος ενέργειας, θέτει τους καταναλωτές στον πυρήνα των προτεραιοτήτων της φροντίζοντας με πρωτότυπες πρωτοβουλίες και ενέργειες να βγαίνουν όλοι νικητές.
THE LIFO TEAM
Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας: Το Beegin έκανε την αρχή…και συνεχίζει!

Market news / Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας: Το Beegin έκανε την αρχή και συνεχίζει

Μέσα από το beegin.gr, όλοι μπορούν να μάθουν για το μέγεθος της καταστροφής που έπληξε την Βόρεια Εύβοια, το καλοκαίρι του 2021, αλλά και πώς μπορούν, με δύο απλά βήματα να στηρίξουν έμπρακτα την πρωτοβουλία και μέσω αυτής, τους ανθρώπους, τις μέλισσες και τελικά, τη φύση στη Βόρεια Εύβοια.
THE LIFO TEAM
Γιορτή παράδοσης σύγχρονου γηπέδου 5x5 στη Β. Εύβοια από τον ΔΕΣΜΟ σε ανταπόκριση των πυρκαγιών που έπληξαν την περιοχή.

Market news / Γιορτή παράδοσης σύγχρονου γηπέδου 5x5 στη Β. Εύβοια από τον ΔΕΣΜΟ σε ανταπόκριση των πυρκαγιών που έπληξαν την περιοχή

Μόλις 8 μήνες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές και χάρη στην υποστήριξη δωρητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η ομάδα του Δεσμού παρέδωσε ένα σύγχρονο γήπεδο 5Χ5 στη Λίμνη Ευβοίας.
THE LIFO TEAM
Novibet: Οκτώ Υποψηφιότητες στα EGR Marketing & Innovation Awards 2022

Market news / Novibet: Οκτώ Υποψηφιότητες στα EGR Marketing & Innovation Awards 2022

Με στόχο να προσφέρει στα μέλη της την καλύτερη δυνατή εμπειρία ψυχαγωγίας, η εταιρεία υλοποιεί επικοινωνιακά πλάνα βασισμένα σε πρωτοποριακές και ευρηματικές ιδέες, δημιουργώντας νέα trends και αλλάζοντας τα δεδομένα στον κλάδο της διαδικτυακής ψυχαγωγίας.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ