Η καμπάνια Nescafé® Frappé επιστρέφει σε νέους ρυθμούς: Όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου

Η καμπάνια Nescafé® Frappé επιστρέφει σε νέους ρυθμούς: Όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου Facebook Twitter
0

Η καλοκαιρινή καμπάνια του Nescafé® Frappé, επιστρέφει και προσκαλεί τους καταναλωτές να απολαύσουν τον αγαπημένο τους καφέ, μέσα από ένα «ταξίδι» στις μουσικές του καλοκαιριού, θυμίζοντάς μας για δεύτερη χρονιά πως «Όποιο κι αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου.»

Στη νέα διαφημιστική καμπάνια του Nescafé® Frappé το μήνυμα παραμένει το ίδιο με πέρυσι, ενώ παρουσιάζεται με εντελώς διαφορετικό ρυθμό! Με όχημα τη μουσική, μας προσκαλεί να γνωρίσουμε τα διαφορετικά είδη καλοκαίριου, μέσα από τις διαφορετικές μουσικές του καλοκαιριού. Ο Γιώργος Λιανός παίρνει την κιθάρα, το βιολί και τις μαράκες του και με «σήμα κατατεθέν» για ακόμη μία χρονιά το απόλυτο καλοκαιρινό hit, «Καλοκαιράκι, βραδινό μπανάκι» μας ταξιδεύει σε ρυθμούς νησιώτικους, reggae ακόμη και... dance.

Όποιο και αν είναι το soundtrack του δικού σου καλοκαιριού, η «πετυχημένη συνταγή» του Nescafé® Frappé παραμένει ίδια, με τον πλούσιο αφρό του και τη μοναδική του γεύση να σε ακολουθεί και φέτος σε κάθε προορισμό.

Από την πρώτη κιόλας γουλιά, ο Nescafé® Frappé ξέρει να μας ταξιδεύει στους απόλυτους καλοκαιρινούς ρυθμούς. Είτε βρίσκεσαι σε χαλαρή διάθεση στην αυλή του σπιτιού σου, είτε σε ένα beach bar, είτε στην παραλία, είτε σε μια γραφική πλατεία νησιού, μόνος ή με την παρέα σου, ένας είναι ο καφές που θα σε συνοδεύσει και αυτό το καλοκαίρι, κάνοντας τις στιγμές μοναδικές, αφού... όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου! 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM