Η INTERSPORT παρουσιάζει τη δέσμευσή της για βιωσιμότητα με τη νέα καμπάνια «I want to be a T-shirt! #TrainForChange»

Η INTERSPORT παρουσιάζει τη δέσμευσή της για βιωσιμότητα με τη νέα καμπάνια “I want to be a T-shirt! #TrainForChange” Facebook Twitter
0

Η INTERSPORT, ο απόλυτος προορισμός για τους λάτρεις των σπορ, στο πλαίσιο της καμπάνιας

 «I want to be a T-shirt! #TrainForChange», παρουσιάζει τη φιλοσοφία της για τη βιωσιμότητα και προτρέπει το κοινό να κάνει μαζί της την αλλαγή, όχι μόνο στον τρόπο που γυμνάζεται αλλά και στον τρόπο που σκέφτεσαι και ζει. Για αυτό το σκοπό, η ομάδα της INTERSPORT ενισχύει συνεχώς το sustainable χαρτοφυλάκιό των προϊόντων της και πλέον φτάνει περίπου τους 1000 κωδικούς ρούχων από ανακυκλωμένα και βιώσιμα υλικά.

#TrainForChange

Για την INTERSPORT, η βιωσιμότητα βρίσκεται στην καρδιά των σπορ, έτσι δεν θα μπορούσε να μη διέπει την κάθε δραστηριότητά της. Από τις πιο καθημερινές eco friendly επιλογές, όπως είναι τα ανακυκλώσιμα κουτιά για την αποστολή παραγγελιών, μέχρι μεγαλύτερες πρωτοβουλίες προς το κοινό, όπως είναι το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω και Κερδίζω», για την επιστροφή και ανακύκλωση παλιών αθλητικών παπουτσιών, κάθε συνειδητοποιημένη επιλογή είναι ένα ακόμη βήμα προς μια πιο περιβαλλοντικά υπεύθυνη στάση.

I want to be a T-shirt! 

Φέτος, η INTERSPORT εγκαινιάζει την ειδική sustainable κατηγορία που έχτισε με συνέπεια μέσα στα χρόνια, με περίπου 1000 κωδικούς βιώσιμων ρούχων. Στόχος αυτός ο αριθμός να μεγαλώνει συνεχώς και να επεκταθεί και σε άλλες προϊόντικές κατηγορίες.

New Sustainable logo

Το “Sustainablelogo σηματοδοτεί τα sustainable προϊόντα που είναι διαθέσιμα σε όλα τα φυσικά καταστήματα και στο ηλεκτρονικό κατάστημα intersport.gr. Με έμπνευση από το σύμβολο του απείρου, εκφράζει τη φιλοσοφία της INTERSPORT για τη βιωσιμότητα, υπενθυμίζοντας πως πρόκειται για μια διαρκή προσπάθεια για όλο και πιο βιώσιμες πρακτικές και προϊόντα, μια δέσμευση που θα παίζει πάντα σημαντικό ρόλο στο όραμα ενός καλύτερου αύριο. Για αυτό το όραμα, η ομάδα της INTERSPORT συνεχίζει την προσπάθεια και καλεί το κάθε μέλος της κοινότητας των σπορ να την ακολουθήσει.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Φέτος, για 13η συνεχή χρονιά, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», εξασφαλίζοντας ουσιαστική στήριξη, ανακούφιση και ελπίδα στα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
THE LIFO TEAM
Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM