i DESIGN STUDIO

i DESIGN STUDIO Facebook Twitter
0

Πρωτότυπα κοσμήματα και αξεσουάρ!

Θέλετε να δημιουργείτε τα δικά σας κοσμήματα με εναλλακτικά υλικά;
Να μάθετε την τεχνική του υγρού γυαλιού, να φτιάχνετε υφασμάτινα και χάρτινα κοσμήματα και να δουλέψετε με αλουμίνιο, χαλκό κι αλπακά; Κλείστε μία από τις τελευταίες θέσεις στο εργαστήρι ΚΟΣΜΗΜΑ - ΑΞΕΣΟΥΑΡ του i DESIGN STUDIO.
Όπως πάντα, ισχύει η έκπτωση 20% για έγκαιρη εγγραφή σε όλα τα εργαστήρια!


ΚΟΣΜΗΜΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ

Στο εργαστήρι αυτό μαθαίνουμε να συνδυάζουμε υλικά όπως, μέταλλο, ξύλο, γυαλί, πλαστικό, χαρτί και ύφασμα για τη δημιουργία πρωτότυπων κοσμημάτων με φαντασία και χιούμορ. Μενταγιόν, σκουλαρίκια, βραχιόλια, δαχτυλίδια και καρφίτσες κατασκευασμένα από νέα αλλά και ανακυκλωμένα αντικείμενα. Χάντρες, παλιά κοσμήματα, κορδέλλες, μινιατούρες, καπάκια αναψυκτικών, τα πάντα σχεδόν μπορούν να μεταμορφωθούν σε χειροποίητα κοσμήματα και αξεσουάρ.
Διάρκεια εργαστηρίου: 24 ώρες (12 συναντήσεις)


Κάνε τώρα τη δική σου επιχείριση από το σπίτι σου!

Επιδότηση για την κατασκευή κοσμημάτων από το σπίτι μπορούν να λάβουν οι άνεργες γυναίκες προκειμένου να «στήσουν» τη δική τους επιχείρηση. Γυναίκες 18-64 ετών άνεργες ή απειλούμενες από ανεργία μπορούν να επιδοτηθούν για να φτιάχνουν χειροποίητα κοσμήματα και να τα πωλούν είτε σε καταστήματα, είτε μέσω του ίντερνετ.
Ο χώρος κατασκευής μπορεί να είναι ακόμη και ένα δωμάτιο του σπιτιού ή ένας υπόγειος χώρος. Σύμφωνα με νέο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ δικαιούνται επιδότηση από 10.000 ευρώ έως 20.000 ευρώ για την κατ’ οίκον εργασία.
 
Μάθε περισσότερα από τη σχετική σελίδα: http://www.espa.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=477

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM