Η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε το 24/7 χαρτοφυλάκιό της στην έκθεση HORECA 2019

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε το 24/7 χαρτοφυλάκιό της στην έκθεση HORECA 2019 Facebook Twitter
0

Με ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων χωρίς αντίστοιχο στην αγορά, που της επιτρέπει να βρίσκεται δίπλα στους καταναλωτές, σε κάθε στιγμή της ημέρας τους, συμμετείχε φέτος η Coca-Cola Τρία Έψιλον στη HORECA. H μεγάλη διεθνής έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των Ξενοδοχείων και των επιχειρήσεων Μαζικής Εστίασης υποδέχτηκε και φέτος χιλιάδες επαγγελματίες και επισκέπτες στο Metropolitan Expo.

Στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Coca-Cola Τρία Έψιλον, οι επισκέπτες μπόρεσαν να γευτούν τα αγαπημένα αναψυκτικά της εταιρείας, τον καφέ Lavazza σε όλες του τις μορφές, cocktails και aperitifs με βάση τα spirits Aperol, Campari, Naked Grouse, Snow Leopard, Brugal 1888 και την πιο πρόσφατη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, το τζιν Bulldog, καθώς και non-alcoholic propositions με βάση προϊόντα Coca-Cola, Schweppes και Amita.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε το 24/7 χαρτοφυλάκιό της στην έκθεση HORECA 2019 Facebook Twitter

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προσέφερε μια ξεχωριστή γευστική εμπειρία, παρακινώντας όλους τους επισκέπτες να ανακαλύψουν το πλούσιο χαρτοφυλάκιο της, μέσα από:

  • Μια ξεχωριστή "Aperitivo Experience", η οποία σύστησε στους επισκέπτες την έννοια του aperitivo, την προστιθέμενη αξία για τον πελάτη και τον καταναλωτή καθώς και τα perfect serves των αγαπημένων Aperol Spritz & Campari Tonic
  • Παρουσίαση των Super Premium Spirits της εταιρείας, όπως της βότκας Snow Leopard, του blended malt Naked Grouse και του Premium Rum Brugal 1888
  • Παρουσίαση των 100 ετών Negroni και της υποστήριξης που προσφέρει κάθε χρόνο σε φιλανθρωπικά ιδρύματα, μέσω του Negroni Week
  • Food pairings με Coca-Cola Zero (Συνδυασμός ενός γρήγορου κρύου γεύματος μαζί με μία παγωμένη Coca-Cola Zero)
  • Experiential γευστικές δοκιμές των νέων Schweppes Soda Drops, με γεύση Λεμόνι & Μαστίχα-Μέντα
  • Παρουσίαση του Lavazza Tierra Colombia project, από τον Μirko Giordano, εκπρόσωπο του Lavazza Training Center
  • Lavazza Coffee Design: παρουσίαση desserts με βάση τον Espresso popcorn al café & bicerin
  • Διαγωνισμό Lavazza Latte Art Throw Down, με κριτές τους Μιχάλη Καραγιάννη, Runner Up World Latte Art 2017-2018, Νίκο Μπέλη, Latte Art Champion 2015 Greece και Cezara Cartes, SCA Coordinator Romania

Το "παρών" στην έκθεση έδωσε φυσικά και ο Διονύσης Μουστής, Lavazza Coffee Trainer, συμμετέχοντας σε ένα από τα panels των Coffee Shows, με θέμα τη σχέση του καταναλωτή με τον καφέ και παρουσιάζοντας τους παραμελημένους παράγοντες κερδοφορίας στην αγορά του καφέ.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε το 24/7 χαρτοφυλάκιό της στην έκθεση HORECA 2019 Facebook Twitter

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com, το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E, το LinkedIN: https://www.linkedin.com/company/coca-cola-hbc/life/.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM