Χρυσό βραβείο για το ΙΑΣΩ στα Influencer Marketing Awards

Χρυσό βραβείο για το ΙΑΣΩ στα Influencer Marketing Awards Facebook Twitter
Από αριστερά: Χριστίνα Κοροβέση, Head of Marketing & Communication ΙΑΣΩ Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής ΙΑΣΩ, Ιωάννα Ρέντη, Assistant Product Manager ΙΑΣΩ, Κατερίνα Παμπούκογλου, Junior Marketing Assistant ΙΑΣΩ Παίδων, Νάνσυ Χριστοπούλου, Head of CSR & Communication of the Group, Head of Marketing IASO Children’s Hospital & IASO General clinics’ services & depts
0

Το ΙΑΣΩ πρωτοπορεί για ακόμα μία φορά καθώς αποτελεί το μοναδικό νοσοκομείο που βραβεύεται στα Influencer Marketing Awards. Συγκεκριμένα, απέσπασε το Χρυσό βραβείο για την καμπάνια για τον Μήνα Μαστού. Η βράβευση αφορά στην ενότητα «Best Influencer Marketing Strategy» και την κατηγορία «Best Occasion-based Influencer Marketing».

Χρυσό βραβείο για το ΙΑΣΩ στα Influencer Marketing Awards Facebook Twitter
Ιωάννα Ρέντη, Assistant Product Manager ΙΑΣΩ, Χριστίνα Κοροβέση, Head of Marketing & Communication ΙΑΣΩ Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής ΙΑΣΩ

Τα Influencer Marketing Awards, τα οποία πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη χρονιά, από το Marketing Week, έχουν στόχο να επιβραβεύσουν τον πιο δημοφιλή τομέα του marketing σήμερα, δίνοντας την ευκαιρία στις καλύτερες ενέργειες της χρονιάς να ξεχωρίσουν.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM