Χρυσό βραβείο για το ΙΑΣΩ στα Influencer Marketing Awards

Χρυσό βραβείο για το ΙΑΣΩ στα Influencer Marketing Awards Facebook Twitter
Από αριστερά: Χριστίνα Κοροβέση, Head of Marketing & Communication ΙΑΣΩ Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής ΙΑΣΩ, Ιωάννα Ρέντη, Assistant Product Manager ΙΑΣΩ, Κατερίνα Παμπούκογλου, Junior Marketing Assistant ΙΑΣΩ Παίδων, Νάνσυ Χριστοπούλου, Head of CSR & Communication of the Group, Head of Marketing IASO Children’s Hospital & IASO General clinics’ services & depts
0

Το ΙΑΣΩ πρωτοπορεί για ακόμα μία φορά καθώς αποτελεί το μοναδικό νοσοκομείο που βραβεύεται στα Influencer Marketing Awards. Συγκεκριμένα, απέσπασε το Χρυσό βραβείο για την καμπάνια για τον Μήνα Μαστού. Η βράβευση αφορά στην ενότητα «Best Influencer Marketing Strategy» και την κατηγορία «Best Occasion-based Influencer Marketing».

Χρυσό βραβείο για το ΙΑΣΩ στα Influencer Marketing Awards Facebook Twitter
Ιωάννα Ρέντη, Assistant Product Manager ΙΑΣΩ, Χριστίνα Κοροβέση, Head of Marketing & Communication ΙΑΣΩ Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής ΙΑΣΩ

Τα Influencer Marketing Awards, τα οποία πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη χρονιά, από το Marketing Week, έχουν στόχο να επιβραβεύσουν τον πιο δημοφιλή τομέα του marketing σήμερα, δίνοντας την ευκαιρία στις καλύτερες ενέργειες της χρονιάς να ξεχωρίσουν.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM