H Funky Buddha στο MADWALK by Aperol Spritz

H Funky Buddha στο MADWALK by Aperol Spritz Facebook Twitter
0

 

H Funky Buddha στο MADWALK by Aperol Spritz Facebook Twitter

H Funky Buddha έλαβε μέρος Στο μοναδικό Fashion Music Project, MADWALK by Aperol Spritz , που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27/3 για 7η συνεχή χρονιά, στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας. Στους ρυθμούς του μουσικού κομματιού High, δημιουργία των Ian Stratis & Madstreet, η Funky Buddha εντυπωσίασε με το catwalk της.

Cool διάθεσή, ανεπιτήδευτο ύφος και σοφιστικέ πινελιές αποτυπώνουν τον χαρακτήρα της συλλογής που εκπροσωπεί τους σύγχρονους Millennials.

H Funky Buddha στο MADWALK by Aperol Spritz Facebook Twitter

Βολάν, ρίγες και ασυμμετρίες για τη Γυναίκα, έντονες μονοχρωμίες και διαχρονικά κομμάτια για τον Άντρα. Το denim επαναπροσδιορίζεται - απογειώνοντας τη γυναικεία σιλουέτα -ενώ τα bombers και long t-shirts αναδεικνύουν την fashion εκδοχή του αντρικού στυλ.

Παρουσία του Γενικού Διευθυντή της εταρείας, Νίκου Κασιμάτη, η Funky Buddha υποδέχθηκε την ταλαντούχα πρωταγωνίστρια της ταινίας Suntan, Έλλη Τρίγγου , καθώς και τη παρουσιάστρια- youtuber , Άννα-Μαρία Βέλλη η οποία έκανε και το αποκλειστικό take over στο Instagram account της εταιρίας. Και οι δύο προσκεκλημένες της εταιρείας είχαν επιλέξει ρούχα από την ανοιξιάτικη συλλογή της Funky Buddha.»

H Funky Buddha στο MADWALK by Aperol Spritz Facebook Twitter
H Funky Buddha στο MADWALK by Aperol Spritz Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM