Γίνε και εσύ PlayerEscort στο UEFAEuro 2012!

Γίνε και εσύ PlayerEscort στο UEFAEuro 2012! Facebook Twitter
0


 

 

Η McDonald’s, ως επίσημος χορηγός του UEFA EURO 2012, προσφέρει σε δύο υπερτυχερά παιδιά τη μοναδική εμπειρία να συνοδεύσουν τους διεθνείς μας παίκτες στο γήπεδο κρατώντας τους από το χέρι στον εναρκτήριο αγώνα Πολωνία-Ελλάδα του UEFA EURO 2012.  

Από τις 6 και μέχρι τις 29 Απριλίου όλα τα παιδιά ηλικίας 6-10 ετών που επισκέπτονται τα εστιατόρια McDonald’s στο Αεροδρόμιο, στο Αιγάλεω, στον Άλιμο, στη Βάρη, στη Γλυφάδα, στο Ίλιον, στη Λένορμαν, στην Ομόνοια, στο Π. Φάληρο, στο Σύνταγμα, στο Χαλάνδρι, στο Ηράκλειο της Κρήτης, στην Κέρκυρα και στη Ρόδο μπορούν να λάβουν το κουπόνι συμμετοχής και απαντώντας σωστά σε 3 απλές ερωτήσεις μπαίνουν στην κλήρωση που θα αναδείξει τους 2 τυχερούς Player Escorts.

Το δώρο για τους Player Escorts περιλαμβάνει αεροπορικά εισιτήρια από την Αθήνα προς την Βαρσοβία της Πολωνίας με επιστροφή για κάθε παιδί και τον συνοδό του, μεταφορά προς και από το αεροδρόμιο και το γήπεδο των αγώνων, έξοδα διαμονής για δύο διανυκτερεύσεις με πλήρη διατροφή, εισιτήρια για την παρακολούθηση του εναρκτήριου αγώνα, ειδική ενδυμασία και αναμνηστικό δώρο για κάθε παιδί.

Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί στις 5 Μαΐου στο εστιατόριο McDonalds στο Χαλάνδρι από τον Άγγελο Χαριστέα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM