Για 3η φορά ο Γιάννης Μπουρούσης STOIXIMAN.GR MVP της φετινής αγωνιστικής

Για 3η φορά ο Γιάννης Μπουρούσης STOIXIMAN.GR MVP της φετινής αγωνιστικής Facebook Twitter
0
Για 3η φορά ο Γιάννης Μπουρούσης STOIXIMAN.GR MVP της φετινής αγωνιστικής Facebook Twitter

Για τρίτη φορά την φετινή σεζόν ο Γιάννης Μπουρούσης αναδείχθηκε STOIXIMAN.GR MVP της αγωνιστικής. Ο 33χρονος σέντερ του Παναθηναϊκού Superfoods στην νίκη της ομάδας του στην Πάτρα επί του Προμηθέα συγκέντρωσε 28 βαθμούς στο ράνκινγκ (20 πόντοι με 7/10 βολές, 5/8 δίποντα, 1/4 τρίποντα, 6 ριμπάουντ, 2 ασίστ, 9 κερδισμένα φάουλ, ένα φάουλ εναντίον, ένα κλέψιμο σε 37’ και 7’’ συμμετοχής) περισσότερους από κάθε άλλο παίκτη νικήτριας ομάδας στην 14η αγωνιστική της STOIXIMAN.GR Basket League.

«Σημασία έχει ότι νίκησε η ομάδα», σχολίασε ο Μπουρούσης, ο οποίος τόνισε για τους «πράσινους»: «Είμαστε μια ομάδα με πολλές δυνατότητες, αν έχουμε την υγειά μας όλα καλά θα πάνε».

- Για τρίτη φορά αναδεικνύεσαι STOIXIMAN.GR MVP της αγωνιστικής την φετινή σεζόν. Αυτή η φορά είναι και η καλύτερη, καθώς συνδυάστηκε με την δύσκολη εκτός έδρας νίκη επί του Προμηθέα;

«Δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι και να λέω πολλά λόγια σχετικά με το τι σημαίνει για μένα η προσωπική απόδοση σε ένα ματς. Σημασία έχει ότι κέρδισε η ομάδα. Ήταν μια νίκη και τίποτα περισσότερο για τη συνέχεια του πρωταθλήματος».

- Μετά την νίκη επί του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ στον ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, ήρθε η ήττα από την Φενέρμπαχτ σε στην Κωνσταντινούπολη και η δύσκολη νίκη στην Πάτρα επί του Προμηθέα. Πως θα σταθεροποιήσει ο Παναθηναϊκός Superfoods την απόδοση του;

«Είμαστε μια νέα ομάδα, οπότε η σταθερότητα μπορεί να προκύψει μόνο μέσα από την προπόνηση και τη σκληρή δουλειά».

- Ακολουθεί μια εβδομάδα με τρεις δύσκολους αγώνες: Αρχικά αύριο με αντίπαλο την Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ, στην συνέχεια την Πέμπτη κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα στο Βελιγράδι και την ερχόμενη Δευτέρα (30/1) το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ για την STOIXIMAN.GR Basket League. Είναι έτοιμος ο Παναθηναϊκός Superfoods γι' αυτή την διαβολοεβδομάδα;

«Είναι όντως μια ακόμη δύσκολη εβδομάδα. Το σημαντικότερο είναι να είμαστε καλά. Είμαστε μια ομάδα με πολλές δυνατότητες, αν έχουμε την υγειά μας όλα καλά θα πάνε».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM