Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ Facebook Twitter
0

Συνεπείς στην υποστήριξη αθλητικών γεγονότων, η Coca-Cola Τρία Έψιλον με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ ActiveCap δρόσισαν τους συμμετέχοντες του πρώτου «Acropolis Half Marathon 2012» που πραγματοποιήθηκεαπό τον ΣΕΓΑΣ και τον Οργανισμό Νεολαίας και Άθλησης (ΟΝΑ) του Δήμου Αθηναίωντην Κυριακή 20 Μαΐου.

 

Ο πρώτος «ΗμιΜαραθώνιος της Αθήνας», που αποτελεί συνέχεια του γνωστού αθλητικού θεσμού «Ο Γύρος της Αθήνας», προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον συμμετοχής. Περισσότεροι από 6.000 αθλητές  «συναγωνίστηκαν» σε τέσσερις χιλιομετρικές διαδρομές μέσα στο κέντρο της πόλης, που ξεκίνησαν από τα Προπύλαια διασχίζοντας τους κεντρικότερους δρόμους της Αθήνας με τερματισμό το ιστορικό κτήριο του Ζαππείου.

Από ειδικά διαμορφωμένα σημεία υδροδοσίας που είχαν στηθεί καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, καθώς και από το κεντρικό του περίπτερο που βρισκόταν στον προαύλιο χώρο του Ζαππείου, το ΑΥΡΑ Active Cap , ως επίσημος χορηγός της μεγάλης αυτής αθλητικής γιορτής, προσέφερε δροσιά και ενυδάτωση σε συμμετέχοντες και θεατές.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ ActiveCap βρίσκονται εδώ και χρόνια στο πλευρό του Οργανισμού Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθηναίων στηρίζοντας θεσμούς που προωθούν έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής και προάγουν τον Αθλητισμό. Το ΑΥΡΑ Active Cap, δίνει δυναμικό παρόν σε πλήθος αθλητικών εκδηλώσεων, στηρίζοντας και δροσίζοντας την προσπάθεια των αθλητών.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM