Fanta: 'Ερχεται ανανεωμένη, με νέα γεύση και εμφάνιση

Νέα Fanta Πορτοκαλάδα Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Fanta έρχεται ανανεωμένη, ανατρέποντας τα δεδομένα με νέα απολαυστική γεύση και ανανεωμένη εμφάνιση που φιλοδοξεί να εντυπωσιάσει το κοινό. 

Το brand δίνει μια φρέσκια πνοή στο αγαπημένο αναψυκτικό, συνδυάζοντας μοντέρνο σχεδιασμό με απολαυστική γεύση που θα μας κάνει να τη δούμε αλλιώς! Η νέα Fanta Πορτοκαλάδα, διατηρεί τον μοναδικό της χαρακτήρα, με 30% λιγότερη ζάχαρη και πλούσια, φρουτώδη γεύση που θα συνοδεύσει κάθε στιγμή της ημέρας. Από τις χαλαρές βόλτες με την παρέα, μέχρι τις πιο αυθόρμητες στιγμές διασκέδασης. Είναι εδώ για να κάνει τις εμπειρίες μας ακόμα πιο απολαυστικές.

Με κεντρικό μήνυμα «Δες την αλλιώς», η Fanta Πορτοκαλάδα, προσκαλεί όλους να την δουν όπως θέλουν, αρκεί να τη δοκιμάσουν και να δώσουν νέα διάσταση στην απόλαυση.

Η Αμαλία Ραϊδου, Manager, Marketing για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Coca-Cola Hellas, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το επαναλανσάρισμα της Fanta Πορτοκαλάδας. Παραμένοντας προσηλωμένοι στη δέσμευσή μας για ανώτερη ποιότητα και απολαυστική γευστική εμπειρία, επενδύουμε στη συνεχή εξέλιξη των προϊόντων μας. Ταυτόχρονα, ανανεώνουμε τη συσκευασία, προσφέροντας ένα σύγχρονο και ελκυστικό design που αντανακλά τη ζωντάνια του brand και που είμαστε σίγουροι ότι θα λατρέψουν οι καταναλωτές μας!»

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την καμπάνια για τη νέα απολαυστική Fanta εδώ.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM