Fanta: 'Ερχεται ανανεωμένη, με νέα γεύση και εμφάνιση

Νέα Fanta Πορτοκαλάδα Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Fanta έρχεται ανανεωμένη, ανατρέποντας τα δεδομένα με νέα απολαυστική γεύση και ανανεωμένη εμφάνιση που φιλοδοξεί να εντυπωσιάσει το κοινό. 

Το brand δίνει μια φρέσκια πνοή στο αγαπημένο αναψυκτικό, συνδυάζοντας μοντέρνο σχεδιασμό με απολαυστική γεύση που θα μας κάνει να τη δούμε αλλιώς! Η νέα Fanta Πορτοκαλάδα, διατηρεί τον μοναδικό της χαρακτήρα, με 30% λιγότερη ζάχαρη και πλούσια, φρουτώδη γεύση που θα συνοδεύσει κάθε στιγμή της ημέρας. Από τις χαλαρές βόλτες με την παρέα, μέχρι τις πιο αυθόρμητες στιγμές διασκέδασης. Είναι εδώ για να κάνει τις εμπειρίες μας ακόμα πιο απολαυστικές.

Με κεντρικό μήνυμα «Δες την αλλιώς», η Fanta Πορτοκαλάδα, προσκαλεί όλους να την δουν όπως θέλουν, αρκεί να τη δοκιμάσουν και να δώσουν νέα διάσταση στην απόλαυση.

Η Αμαλία Ραϊδου, Manager, Marketing για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Coca-Cola Hellas, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το επαναλανσάρισμα της Fanta Πορτοκαλάδας. Παραμένοντας προσηλωμένοι στη δέσμευσή μας για ανώτερη ποιότητα και απολαυστική γευστική εμπειρία, επενδύουμε στη συνεχή εξέλιξη των προϊόντων μας. Ταυτόχρονα, ανανεώνουμε τη συσκευασία, προσφέροντας ένα σύγχρονο και ελκυστικό design που αντανακλά τη ζωντάνια του brand και που είμαστε σίγουροι ότι θα λατρέψουν οι καταναλωτές μας!»

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την καμπάνια για τη νέα απολαυστική Fanta εδώ.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM