«Escape From Reality»: H καμπάνια της ελληνικής εταιρείας Kayak μας μεταφέρει σε έναν σουρεαλιστικό κόσμο παγωτού

H ελληνική εταιρεία παγωτού Kayak μας μεταφέρει στον κόσμο του παγωτού της με ένα σουρεαλιστικό video. Facebook Twitter
0

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της ελληνικής πολυβραβευμένης εταιρείας παγωτού Kayak έχει τον τίτλο «Escape From Reality». Σε μια περίοδο όπου συμβαίνουν πρωτοφανή γεγονότα και κατά την διάρκεια ενός μακροχρόνιου -πλέον- εγκλεισμού λόγω της πανδημίας, η ηρωίδα, μια νεαρή μπαλαρίνα, η Έλλη η οποία αποφασίζει να αποδράσει από την ανιαρή πραγματικότητα της.

Έτσι, με όχημά της τις «μαγικές» γεύσεις παγωτού Kayak, ταξιδεύει σε ένα κόσμο γεμάτο εξωπραγματικά σκηνικά όπως παίζει τένις φορώντας την τουτού και τα τακούνια της παρέα με μια μπάλα «Pavlova», ξαπλώνει πίσω από την κλειστή της τηλεόραση με συντροφιά ένα κύπελλο «Mint with Choco Chips», σερβίρει τσάι στον γάτο της ενώ είναι έτοιμη να απολαύσει το «Mango Sorbet» της και αντί για κρέμα ημέρας φοράει «Βανίλια Μαδαγασκάρης». Η ηρωίδα αποδρά από κάθε τι που την κάνει να βαριέται και μας παροτρύνει να βγούμε από τον κόσμο της τηλεόρασης και να μπούμε στον εξωπραγματικό κόσμο των γεύσεων Kayak.

H ελληνική εταιρεία παγωτού Kayak μας μεταφέρει στον κόσμο του παγωτού της με ένα σουρεαλιστικό video. Facebook Twitter

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο ιδιοκτήτης της εταιρείας κος Άκης Σταυρίδης: «Αποφασίσαμε να εξωτερικεύσουμε την ιδιαιτερότητα της μάρκας. H Κayak δεν ήταν ποτέ απλά ένα παγωτό αλλά μια ολόκληρη φιλοσοφία και αυτό ακριβώς θέλουμε να αναδείξουμε».

H ελληνική εταιρεία παγωτού Kayak μας μεταφέρει στον κόσμο του παγωτού της με ένα σουρεαλιστικό video. Facebook Twitter

Μπορείτε να προμηθευτείτε τα παγωτά Kayak απευθείας από την εταιρεία μέσα από το νέο https://kayak.gr/shop/.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM