Το Ερρίκος Ντυνάν και ο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους

Το Ερρίκος Ντυνάν και ο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter
0

Το Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center και η Επιχείρηση ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους, σε μια στρατηγική συνεργασία που βασίζεται και σε κοινές αξίες.


Με τη συμφωνία, η οποία έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή, εξασφαλίζεται σειρά πλεονεκτημάτων για το σύνολο των εργαζομένων της μεγαλύτερης εταιρίας σε ανθρώπινο δυναμικό στη χώρα μας, καθώς και των οικογένειών τους, πέραν της απρόσκοπτης πρόσβασης και άμεσης εξυπηρέτησής τους σε όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει ένα από τα πλέον σύγχρονα νοσηλευτικά κέντρα στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, το οποίο απέκτησε πρόσφατα και τη Χρυσή Σφραγίδα Έγκρισης (Gold Seal of Approval®) για Διαπίστευση Νοσοκομείων από τον κορυφαίο διεθνή οργανισμό Joint Commission International (JCI).


Η ιδιαίτερη έμφαση που δίνουν και οι δύο πλευρές στα θέματα ποιότητας και ασφάλειας αποτελεί κομβικό στοιχείο της συνεργασίας τους, η οποία προβλέπει προνομιακούς όρους νοσηλείας, δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις, καθώς και δωρεάν επισκέψεις στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών και σε μεγάλο αριθμό ειδικοτήτων στα Εξωτερικά Ιατρεία του νοσηλευτικού κέντρου.


Στις περιπτώσεις νοσηλείας, εξάλλου, η συμφωνία προβλέπει δωρεάν μετακίνηση με ασθενοφόρο εντός Αττικής, ενώ όπου απαιτείται εξασφαλίζεται και δωρεάν προσωπικός συνοδός εξυπηρέτησης ασθενών (personalized services). Επισημαίνεται ότι η Επιχείρηση ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ αριθμεί περίπου 25.500 εργαζόμενους, από τους οποίους οι 16.000 στον νομό Αττικής.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM