Έρευνα efood: Oι διανομείς βαθμολογούν θετικά τη συνολική συνεργασία τους με την εταιρεία

Έρευνα efood: Oι διανομείς βαθμολογούν θετικά τη συνολική συνεργασία τους με την εταιρεία Facebook Twitter
0

Το efood αποτελεί σήμερα έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες διανομέων στην ελληνική αγορά, για τους οποίους καταγράφει κάθε μήνα το βαθμό ικανοποίησής τους για τη συνεργασία τους με την εταιρεία, μέσω σχετικής έρευνας.

Η αξιολόγηση του efood από τους διανομείς του, παραμένει σταθερά θετική, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με τα δύο τρίτα αυτών που συμμετείχαν στην έρευνα (65%), για το μήνα Οκτώβριο, να δίνουν την υψηλότερη βαθμολογία (9 έως 10) στη συνεργασία τους με την εταιρεία, καταγράφοντας ως βασικά της στοιχεία την ελευθερία, την αξιοπιστία, την ευελιξία και τη συνέπεια πληρωμών.

Οι πόλεις, εκτός των δύο μεγάλων αστικών κέντρων, της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με την υψηλότερη βαθμολογία για τον Οκτώβριο είναι η Λάρισα, η Πάτρα και τα Ιωάννινα, όπου οι διανομείς του efood κατέγραψαν το μεγαλύτερο βαθμό ικανοποίησης, στη συνεργασία τους με την εταιρεία.

Οι διανομείς του efood συστήνουν νέους εργαζόμενους προς συνεργασία.

Το efood έχει θεσπίσει μια διαδικασία σύστασης, μέσω της οποίας οι διανομείς του μπορούν να προτείνουν νέους συνεργάτες απολαμβάνοντας μάλιστα bonus για κάθε επιτυχημένη σύσταση. Μέσω αυτής της διαδικασίας, 162 νέοι διανομείς ξεκίνησαν τη συνεργασία τους με το efood, εντός του 2023, ενώ o αριθμός των διανομέων που προχώρησε σε σύσταση είναι 217, στοιχείο που αποτυπώνει επιπλέον, τη θετική αξιολόγηση των διανομέων για το efood, ως εργοδότη.

Επισκεφθείτε το efood και στα:

e.food.gr

facebook.com/efood.gr

instagram.com/efoodgr/

linkedin.com/company/e-food-gr

youtube.com/user/efoodgr

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 10.11.2023

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM