«Εμείς οι Γυναίκες»: Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων

«Εμείς οι Γυναίκες»: Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Facebook Twitter
0

Στο πλαίσιο της διεθνούς ημέρας για τη γυναίκα, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis για δεύτερη φορά, συνεχίζοντας τον δρόμο που έχει ήδη χαράξει, προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή έξι γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Η κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

Βασικό στοίχημα της καμπάνιας αποτελεί αρχικά ο προσδιορισμός και ο αφουγκρασμός της επιλογής μίας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο και εν συνεχεία η παρακολούθηση της καθημερινότητάς της, δίνοντας έμφαση στον πετυχημένο συνδυασμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια, αλλά και να συνειδητοποιήσουν πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

           

Η καμπάνια θα ξετυλιχτεί στα επίσημα social media κανάλια της εταιρίας το επόμενο διάστημα, ενώ θα ολοκληρωθεί με τη δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ τον ερχόμενο Ιούνιο, μέσα από το οποίο θα έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την ένωση των έξι αυτών ιστοριών. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

Υπενθυμίζουμε πως η Lidl Ελλάς έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Την πρώτη θέση κατέκτησε Ελληνικό σχολείο σε Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό

Market news / Την πρώτη θέση κατέκτησε Ελληνικό σχολείο σε Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό

Oι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Ηρακλείου Αττικής βρέθηκαν ανάμεσα σε περισσότερους από 240 μαθητές από 30 ομάδες προερχόμενες από 15 χώρες και επικράτειες, που συμμετείχαν φέτος στο Made to Move Communities Challenge.
THE LIFO TEAM