Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωριασική νόσο από τη Novartis Hellas

Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωριασική νόσο από τη Novartis Hellas Facebook Twitter
0

Η Novartis Hellas, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης στις 30 Οκτωβρίου, παρουσιάζει και στην χώρα μας τη διεθνή εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης « More than my skin» για την ψωριασική νόσο, μιας συστηματικής μη μεταδοτικής ασθένειας, που οδηγεί στην απομόνωση και τον κοινωνικό στιγματισμό. Με επίκεντρο τα εμφανή και αφανή συμπτώματα της νόσου, το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας είναι «Αναγνωρίζουμε αυτό που φαίνεται. Φροντίζουμε και για αυτό που δεν φαίνεται».


Στην Ελλάδα περίπου 250.000 ασθενείς πάσχουν από σήμερα από ψωρίαση. Μέχρι 4 στους 10 από αυτούς θα εμφανίσουν Ψωριασική Αρθρίτιδα, γεγονός με σημαντική επίπτωση στα δημόσια συστήματα υγείας, στην εθνική οικονομία και στην κοινωνία. Η ενημέρωση και η έγκαιρη διάγνωση αποτελούν το «κλειδί» για καλύτερη διαχείριση της νόσου και ποιότητα ζωής.


Το βασικό όχημα επικοινωνίας της εκστρατείας είναι μια ταινία διάρκειας 50 δευτερολέπτων στην οποία πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Μελίνα Ζάχρα. Με δημιουργικό εύρημα το συμβολικό επάγγελμα της κεραμίστριας, που απαιτεί δύναμη και ευλυγισία των χεριών, η ταινία μεταφέρει με τρόπο απλό και θετικό ένα δυνατό μήνυμα: οι ασθενείς με ψωριασική νόσο μπορούν να συνεχίσουν να είναι ενεργοί, επαγγελματικά, κοινωνικά και να εξασφαλίσουν ποιότητα ζωής, αρκεί να διαγνωστούν έγκαιρα από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας (ιατροί δερματολόγοι ή/και ρευματολόγοι).


O κος Γρηγόρης Ρομπόπουλος, Iατρικός Διευθυντής της Novartis Hellas δήλωσε: «Η ενημέρωση του κοινού γύρω από την ψωριασική νόσο είναι αναγκαία. Μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια που υλοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο στοχεύουμε στο να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό γύρω από τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και ορθής διαχείρισης, συμβάλλοντας θετικά στην ποιότητα ζωής των ασθενών.»

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Skroutz έφτασε τα 200 σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ στην Ελλάδα

Market news / Η Skroutz έφτασε τα 200 σημεία αυτόματης παραλαβής «Skroutz Point» στην Ελλάδα

Τα «Skroutz Point» απαντούν με επιτυχία στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών, καθώς έχουν εξυπηρετήσει από την πρώτη μέρα λειτουργίας τους ως τώρα, περισσότερες από 150 χιλιάδες αποστολές
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς στηρίζει τους πυρόπληκτους συμπολίτες μας και τις δυνάμεις πυρόσβεσης με τρόφιμα και νερό

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει τους πυρόπληκτους και τις δυνάμεις πυρόσβεσης με τρόφιμα και νερό

Από την πρώτη στιγμή η εταιρεία και οι άνθρωποί της πρόσφεραν άμεση στήριξη στους Δήμους Πεντέλης, Παλλήνης και Δυτικής Λέσβου, ενώ έχουν δρομολογηθεί και δράσεις στήριξης των Δήμων Ανδρίτσαινας – Κρεστένων και Σουφλίου / Κοινότητα Δαδιάς.
THE LIFO TEAM
H 5η #UMImpactDay της UM

Market news / #UMImpactDay: Για 5η συνεχή χρονιά, οι εργαζόμενοι της UM προσφέρουν εθελοντικά σε κοινωνικές δράσεις

Οι UMers 50 χωρών, τουλάχιστον 100 αγορών και 120 γραφείων, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν στις τοπικές κοινωνίες τους, στην πρώτη δια ζώσης από το 2019, Impact Day.
THE LIFO TEAM
Η Polygreen εξαγοράζει την ΠΕΡΜΕ HELLAS

Market news / Η Polygreen εξαγοράζει την ΠΕΡΜΕ HELLAS

Με την κίνηση αυτή η Polygreen συμπληρώνει ακόμα περισσότερο τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, αποκτώντας σημαντικό πλέον αποτύπωμα και στον τομέα των logistics, αλλά και υποδομές που περιλαμβάνουν εγκαταστάσεις και εξοπλισμό αποκομιδής και μεταφοράς αποβλήτων.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ