Εικαστικές παρεμβάσεις που ομορφαίνουν την Αθήνα, με την υποστήριξη της Heineken

Εικαστικές παρεμβάσεις που ομορφαίνουν την Αθήνα, με την υποστήριξη της Heineken Facebook Twitter
0

 

Αθήνα, 15 Ιουλίου 2013

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία της Heineken να αναλάβει δράση για να ομορφύνει την Αθήνα και με τη συνδρομή εθελοντών και καλλιτεχνών να ανανεώσει αισθητικά παραμελημένα σημεία της πόλης, σε συνεργασία με το AthensVideoArtFestival. Το «σύνθημα» για την πρωτοβουλία δόθηκε στα τέλη Μαΐου, στη μεγάλη εκδήλωση που διοργάνωσε η Heineken την βραδιά του μεγάλου τελικού του UEFA Champions League. Εκεί, συγκέντρωσε εθελοντές που ήθελαν και οι ίδιοι να συμβάλλουν στο να γίνει η πόλη της Αθήνας λίγο πιο όμορφη και, ακόμα, έδωσε την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους, μέσα από ανοιχτή ψηφοφορία, να διαλέξουν το σχέδιο  που θα   αποτυπωνόταν πάνω σε κτίριο στην καρδιά της πόλης.

Η δράση της Heineken εντάχθηκε μέσα στο φιλόδοξο εγχείρημα με τίτλο «Ζώντας την Αθήνα», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών & Νέων Μέσων “AthensVideoArtFestival 2013”. Με την υποστήριξη της Heineken και τη συμμετοχή εθελοντών και καλλιτεχνών, δρόμοι του Ιστορικού Κέντρου ξαναβάφτηκαν (φρεσκαρίστηκαν), ενώ η πρωτοβουλία ολοκληρώθηκε με την τοιχογραφία μεγάλων διαστάσεων που κοσμεί πλέον κεντρικό κτήριο στο Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας.

Το μεγάλων διαστάσεων έργο επί της οδού Αγ. Ασωμάτων 12 (JASON INN HOTEL) φιλοτεχνήθηκε με διάθεση να παρακινήσει την αντίληψή μας και να αναμορφώσει μέρος του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας. Δημιουργός του έργου, που έχει τίτλο «Λίγο χρώμα για την φύση» είναι ο εικαστικός Μανώλης Αναστασάκος. Το έργο απαρτίζεται από ένα γκρι άμορφο περιβάλλον, το οποίο χρωματίζεται αναδεικνύοντας τη φύση που συνέχεται μέσα του. Στόχος του έργου είναι να παρακινήσει την κριτική σκέψη του θεατή και να φέρει ξανά την φύση στο προσκήνιο, υπονοώντας ότι όπως χάνονται τόνοι μελανιού για τα κοινωνικοπολιτικά δρώμενα καλό θα ήταν να χυθεί και λίγο χρώμα στο όνομα της φύσης.

Με τη συμβολική αυτή ενέργεια, η Heineken δίνει το δικό της αποτύπωμα στο φιλόδοξο εγχείρημα να αναβαθμιστεί αισθητικά η πόλη της Αθήνας με έργα που «χρωματίζουν» την καθημερινότητα όλων μας.

 Heineken. OpenYourWorld

 

 

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM