ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

efood x Make-A-Wish Ελλάδος μαζί για να εκπληρωθούν ακόμη περισσότερες ευχές

efood x Make-A-Wish Ελλάδος μαζί για να εκπληρωθούν ακόμη περισσότερες ευχές Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το efood, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Love Delivered», συνδράμει το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος, με στόχο να συμβάλει στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που μάχονται με σοβαρές ασθένειες.

Με αφορμή τον Χρυσό Σεπτέμβρη – μήνα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο παιδικής & εφηβικής ηλικίας - το efood καλεί τους χρήστες της πλατφόρμας του να συμμετέχουν ενεργά σε αυτή τη σημαντική προσπάθεια. Η ενέργεια θα διαρκέσει έως τις 23 Σεπτεμβρίου, και όλοι μπορούν να προσφέρουν το ποσό που επιθυμούν είτε μέσω ειδικού banner στην αρχική σελίδα του efood είτε με την προσθήκη 1€ κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους.

Το Make-A-Wish Ελλάδος εκπληρώνει ευχές παιδιών 3 - 17 ετών με σοβαρές ασθένειες, προσφέροντας σωματική και συναισθηματική δύναμη τόσο στα παιδιά όσο και στις οικογένειές τους. Γιατί μια ευχή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του θεραπευτικού ταξιδιού, δίνοντας δύναμη στο παιδί, ελπίδα στην οικογένεια και κινητοποιώντας ολόκληρη την κοινωνία. Από το 1980 μέχρι σήμερα, έχουν εκπληρωθεί περισσότερες από 550.000 ευχές παγκοσμίως, ενώ στην Ελλάδα, από το 1996, έχουν δοθεί «φτερά ελπίδας» σε πάνω από 4.000 παιδιά.

Με αυτή τη συνεργασία, το efood συνεχίζει να υλοποιεί τη δέσμευσή του για ουσιαστική κοινωνική προσφορά, ενδυναμώνοντας την κοινότητα μέσα από πράξεις αγάπης και αλληλεγγύης.

Μπες κι εσύ στην εφαρμογή του efood και στήριξε το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος. Κάθε δωρεά φέρνει πιο κοντά στην πραγματοποίηση μιας ακόμη παιδικής ευχής.

Market news
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM