Το efood σε συνεργασία με το Make-A-Wish Ελλάδος προσφέρει τα πιο όμορφα στολίδια και κάνει αυτά τα Χριστούγεννα ξεχωριστά

Το efood σε συνεργασία με το Make-a-wish προσφέρει τα πιο όμορφα στολίδια και κάνει αυτά τα Χριστούγεννα ξεχωριστά! Facebook Twitter
0

Φέτος τα Χριστούγεννα, το efood στέκεται στο πλευρό του Make-A-Wish Ελλάδος Ελλάδος και σε προσκαλεί να συμμετέχεις στην πιο σημαντική προσπάθεια: να εκπληρωθούν ευχές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες.

Έως τις 10 Ιανουαρίου, κάνοντας τις αγορές σου από το efood market, μπορείς να πατήσεις το φίλτρο Make-A-Wish Ελλάδος και να διαλέξεις ανάμεσα σε 3 χριστουγεννιάτικα στολίδια: ένα χάρτινο αστεράκι, ένα ξύλινο αστεράκι ή μια ξύλινη καρδιά.

Με κάθε αγορά στολιδιού στηρίζεις έμπρακτα την προσπάθειά να εκπληρωθούν μια ευχή φέτος τις γιορτές. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα δοθούν στο Make-A-Wish Ελλάδος με στόχο να εκπληρωθούν ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν τις ζωές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες.

Μάθε περισσότερα για το πώς μπορείς κι εσύ να γίνεις αρωγός της προσπάθειας στο video που ακολουθεί.

Γιατί το θαύμα των Χριστουγέννων είναι να κάνεις την ευχή ενός παιδιού, πραγματικότητα!.

#LoveDelivered

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM