Δύο νέες προτάσεις για φυσική δροσιά

Δύο νέες προτάσεις για φυσική δροσιά Facebook Twitter
0

Η Tuborg, συνεχίζει να βρίσκεται κοντά στους καταναλωτές και να καλύπτει την επιθυμία τους για περισσότερο φυσικές επιλογές στα ανθρακούχα αναψυκτικά. Μετά την επιτυχία του λανσαρίσματος της Tuborg Lemon Soda, με φυσικό χυμό λεμονιού, η Tuborg παρουσιάζει δύο νέες προτάσεις φυσικής δροσιάς που δημιούργησε στην Ελλάδα:

Tuborg Lime – Green Tea Soda

που συνδυάζει τον τονωτικό φυσικό χυμό lime, με το αναζωογονητικό άρωμα πράσινου τσαγιού.

Tuborg Orange - Cinnamon Soda

με φυσικό χυμό πορτοκαλιού και φυσικό άρωμα κανέλας, που προσφέρει έναν αγαπημένο συνδυασμό, δίνοντας άλλη διάσταση στο αναψυκτικό με γεύση πορτοκάλι.

Πλέον η Tuborg προσφέρει μία ολοκληρωμένη σειρά αναψυκτικών, που απευθύνεται σε όσους αναζητούν κάτι μοναδικό και γευστικό, για να τους ξεδιψάσει.

Ο συνδυασμός των γαργαλιστικών φυσαλίδων, με τους φυσικούς χυμούς και χωρίς την προσθήκη ζάχαρης, προσφέρει φυσική δροσιά και είναι ιδανικός για όλες τις ώρες της ημέρας και όλες τις περιστάσεις.

Ειδικά τώρα, που η ζέστη αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της, είναι η κατάλληλη εποχή για να επιλέξετε την γεύση που σας ταιριάζει και να την απολαύσετε!

Μείνετε συντονισμένοι στη σελίδα της Tuborg στο facebook: https://www.facebook.com/tuborg.greece                                              

Δείτε τα διαφημιστικά spots:

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM